Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

FlowerPowerMama skrev 2009-08-03 11:08:58 följande:
    Jag vet, men den är inte alls lik förra årets, har suttit här och jämfört dem. Har mailat butiken och väntar på svar
    ojdå... får nog oxå ta kontakt med dom isf, för jag har gjort som dig, beställt en större strl än jag gjort om det varit en äldre modell...
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75
    FlowerPowerMama skrev 2009-08-03 11:08:58 följande:
    Jag vet, men den är inte alls lik förra årets, har suttit här och jämfört dem. Har mailat butiken och väntar på svar
    Hmm då är det ju isf de som skrivit fel på deras hemsida... har oxå mailat dom nu, de borde skicka min idag nämligen.
    Om de har skrivit fel på sin sida, och att vi beställt i tron att det var 2008 års modell, så är det dom som gjort fel och borde stå för returporto i ditt fall...
    Vad är det som skiljer som gör att du tror att det är en äldre?
  • jojoa75
    Fantastiska Skatt skrev 2009-08-03 16:24:10 följande:
    Men hallihallå, du får vara lite rädd om dig *tycker allt* Skönt attt ni mår bra iaf Hehe nej du sådan där söt liten kula är nog få förunnat, det hade en annan i samband med att man plussade liksom Lägg av, det hoppas jag verkligen inte!! Det stod iaf att den var från 08 så är den inte det kommer jag bli surpuppa Tog 104.
    Har haft mailkontakt med dem idag, de är från föregående säsong, alltså 2008.
  • jojoa75
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-03 16:33:24 följande:
    Sugen på den lila/gröna katvig tröjan hos barnlyan, men inte så sugen på frakt för en tröja liksom
    hmm jag var oxå så sugen på den innan, men nu börjar jag tveka på färgkombinationen..
    Beställt lila velourisar o velourklänning, då blev det fraktfritt
  • jojoa75

Tyckte oxå dom var dyra, velourklänningarna, men jag har bestämt mig för att bara köpa några få plagg som jag vet att jag gillar o inte massa andra som jag halvgillar
    Då kan det vara värt dom pengarna.
    Velourklänningar har aldrig varit kvar på rea nånstans i den strl jag velat ha... så det vågar jag inte vänta på tyvärr..

• jojoa75

bubblan: sööööta bubblan, vilken härlig kommentar

• jojoa75

Flowerpowermama: rotade fram min regnbågsoverall från förra vintern, alltså 2008modellen. Visst ser det ut att vara likadan, tycker jag iaf. Jämförde ju bara med bilderna på datorn. Har gummistroppar där nere och jag tyckte det såg ut som om den mörka färgen på deras overall kan vara mörklila, bara att det är dåligt taget kort.

• jojoa75
    Zvartaliljan skrev 2009-08-04 14:35:28 följande:
    F jämför henne ständigt med orangutangerna i Afrika som brukar ta sig in i hemmen o klättra o förstöra allt i deras väg o väsnas som bara den...DET är Maia det!
    heeej
    Var har du vaaaarit??
    Har försökt nå dig på msn juuuueee.....
  • jojoa75

men Butte... är velourklänningarna så stora?? Har du fått mått på 104? eller ja strunt samma, de är ju redan betalda o på väg.. beställde 104..
    98 i de kortärmade från i somras är alldeles för korta nu.

• jojoa75
    Zvartaliljan skrev 2009-08-04 14:43:01 följande:
    läs min förklaring i bt
    nu läste jag Uscha.. jag som tycker att mitt liv är kaos och upponer...

är du på msn nu? *rusar dit o testar*

juliaochnelly: inte körde ni väl så??
    Igår såg jag en polisbil stanna en bil framför mig, jag fick sakta in för att köra förbi, satt ett barn i knäet på föraren (föraren hade bälte bara), ett barn löst vid sidan om, och två barn lösa i baksätet... Vad tusan tänker folk med??????????????????????? Detta var vid en starkt trafikerad väg inne i centrum, en 50väg där alla kör för fort och gör konstiga slalomkörningar för att många inte har koll på var dom ska.
    Körkort med obligatoriskt godkända teori o praktikprov kanske borde införas för att få lov att bli föräldrar...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14