Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

bubblan: sööt bubbla i bt! Tror absolut att hallonoverallen passar hela vintern. Den är JÄTTEfin!!

♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-06 19:43:02 följande:
    Lillronya--- Hääärliga vinterbarn i bildis Hon tyckte de va kanonskoj o prova overaller idag Å va bra! Då kör jag på den och röd/regnbåge setet som tvådelat  
    röd/regnbåge är underbar
    Är så glad att jag fick tag i regnbågeoverall från förra året... Då kan jag se rymmaren när vi är ute
  • jojoa75
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-06 19:48:34 följande:
    Jo då.. Liiite bök e det   Men inte så jag skulle låta bli dom
    Emma tog av o på sig sin overall själv hela förra vintern, tyckte inte att hon hade svårare el lättare att ta på sig den om man jämför med pop som hon oxå hade.
  • jojoa75
    jompa skrev 2009-08-07 09:19:10 följande:
    Någon som vet var man kan hitta fina zipjackor utan luva? Gärna enfärgade typ grå, svart, vit eller så.Finns ju massor med fina hoodjackor men jag vill ha utan luva.
    jo Lindex har svart, röd, rosa mfl i velour utan huva. Vet inte om de har nån annan oxå.
    NS wct är utan luva, vissa av deras äldre zipjackor är väl utan luva oxå.
    meandi har utan luva.
    Vissa POP är utan luva, eller iaf kan man ta av den.
  • jojoa75
    lillronya skrev 2009-08-07 09:52:01 följande:
    Bara jag som inte gillar de?
    nope, inte jag heller
    Tycker inte dom är FULA, men skulle inte vilja köpa dom själv. Säkert jättesöta på andra, men inte mina barn..
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2009-08-07 09:55:51 följande:
    men jag kan faktiskt hålla med. kan inte riktigt se emma i dom faktiskt funkade garnbollarna?
    har inte testat än
    Min tös är inte nån tjej som gillar att prova kläder längre.. Den är ganska stor, så den funkar säkert!
    Buttelina skrev 2009-08-07 09:55:51 följande:
    men jag kan faktiskt hålla med. kan inte riktigt se emma i dom faktiskt funkade garnbollarna?
    hon passar inte i så mörka färger el turkos el kaki o sånt.. bara att inse liksom..
  • jojoa75
    lillronya skrev 2009-08-07 09:57:11 följande:
    Precis så tycker jag med.Finns många print som det så med.
    ja jag håller med! Jättesöta på andra, men hade inte kunnat se vissa saker på nåt av mina barn..
  • jojoa75

halloj en snabbis!
    Vilka fina bilder på overall/jackprovningar! Hade nog inte själv velat prova vinterkläder, iaf inte idag! såå varmt det har varit idag..
    Hmm jag som varken gillade pins el babushka tycker de är jättefina i bt........ dax att inte kolla i bt så mycket
    Vad är det förresten för skillnad på pins o badges?? Trodde det var samma??!!

• jojoa75
    Pimm skrev 2009-08-07 21:22:12 följande:
    Hej tjejer. Det är svårt att hänga med er för gudars vad ni skriver på:) Idag har jag besökt Annacill för första gången, skulle köpa molos vantar i moss men dom hade bara ett par svarta, lite trist men jag fick provat ut storleken iaf så får jag ta dem senare. Köpte en dukati tröja med däckärmar och en Nova star wct jacka i rött på 50%. En lite Wheat suit till grannens nyfödda flicka fick vi också med oss:) Ville en Molo tröja till men den fanns inte i storlek.Får man fråga hur länge ni hållit till här för det känns som ni känner varandra väl.
    hmm 3 år tror jag jag varit här, dock lite till o från, vilket jag tror att många gör. Alltså hänger här till o från. I början läste jag ikapp allt slaviskt, men nu icke en chans... skulle ju aldrig komma ifrån datorn ju
  • jojoa75
    Morty skrev 2009-08-07 21:23:17 följande:
    den ene har små 'knappar' (badges/pins) och den andra har lite större 'knappar' men just nu har jag ingen aning om vilken som vilken. Den ene är väl på tjej och den andre på kill. Hängde du med i min förvirrande förklaring???
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 21:23:09 följande:
    pins kille badges  tjej lite töntigt jag säger pins  till allt
    Hänger fullständigt med
    O japp, lite töntigt med olika namn om det enda som skiljer är könet..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14