• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Raihana skrev 2009-08-13 00:39:11 följande:
    Ajajaj, inte lila på en kille Leaf såklart!!
    hhahah jooodå lila på mina killar e niiiiice men du kanske har rätt melker har ju en massa lila
  • Emmsan

gaaaaaah jaha jag som trodde jag skulle va smart o låta melker få en lurvis från småfolk i år istället o så kommer det inga :(

• Emmsan
    Raihana skrev 2009-08-13 00:43:53 följande:
    Äsch, min kille är extremt känslig mot lila/rosa. Tycker den är så mörk att den kan vara urfin på en kille. Men annars älskar jag Leaf & poison, men den hade du redan eller hur var det.
    jupp poison blev det till herman nu :) men den lila med gröna kantband kommer bli tooookfin till katvigs mössa som kommer jöööö
  • Emmsan
    Raihana skrev 2009-08-13 00:46:39 följande:
    Ja, man tycker ma när så smart, så strular dom till det.....
    elllleeer huuuur
  • Emmsan
    Raihana skrev 2009-08-13 00:54:31 följande:
    Näe, nattis var det!
    nattis det bidde en leaf ;)
  • Emmsan

goodmorgon en till som hellre legat i sängen ;)

• Emmsan

hmm hörni vi testade vinteoverallerna på de stora killarna igår o de sitter perfekt nu{#lang_emotions_undecided} troor ni vi ska inhandla större eller vågar man chansa på att de räcker de är ju öndå 4 o 6 år?!!? dvs tror ni de växer masssor innan vintern?

• Emmsan
    Smultronhjärta skrev 2009-08-13 07:47:49 följande:
    Jag hade avvaktat- det går oftast att få tag på overaller längre fram också.. Fast det är klart-du kan ju sälja och köpa nya om  du har kärat ner dig i de nya som har kommit
    hm nja inte direkt o av de jag har hemma dvs 4 st så är 2 av dem helt nya så det känns dumt o sälja billigt o köpa nya hahah
  • Emmsan
    Smultronhjärta skrev 2009-08-13 07:56:09 följande:
    Ja jag diskuterade inte ekonomi nu Bara tycke och smak Vi har tvärtomproblem här..tre nya overaller som samtliga ser ut att bli för stora Också jobbigt eftersom han k a n ju få ett växtryck..
    hahaha jo fan jag har nog blivit liiite ekonomisk tror jag hua{#lang_emotions_surprised}
  • Emmsan
    Smultronhjärta skrev 2009-08-13 08:01:54 följande:
    Tja...du ska nog inte ropa hej ännu Vänta tills hösten slår till,du slutar semestra och placerar rumpan framför datorn och dansktråden
    hmm du KAN ha rätt men säger inte mer nu då
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14