• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Busbellan skrev 2009-08-16 09:23:02 följande:
    hmm, finns det några fina MAT jackor nånstans eller? August har en han ska ha i vinter och den är sååååå snygg. Ella kan behöva en jacka också
    vilken har du????
  • Emmsan
    Zvartaliljan skrev 2009-08-16 09:26:51 följande:
    haha Emmsan brukar ha bestämt sig för hon ska köpa o så kommer jag alltid o förstör allt
    mm men denna ggn var det värre för jag va ju faktiskt klaaaaaar
  • Emmsan
    Busbellan skrev 2009-08-16 09:31:56 följande:
    Den blå anoraken från förra året
    m,en åhh du har ingen bild på den?? för det ska tydligen va samma färg som i år men hon hade ingen bra bild på den :)
  • Emmsan
    Tjollabolla skrev 2009-08-16 09:34:55 följande:
    Nån som har tips på snygga gympaskor till milo? Mätte hans fötter och gympaskorna hade hade på sig igår... Hmm. 4 mm för små var visst dom skorna Han måste ha ett par nya innan dagis! Jag skulle gärna vilja ha ett par som är lite högre, nu när det bara blir kallare och kallare... Gärna puma, adidas eller liknande.
    tror ellos hade lite på rea
  • Emmsan
    jompa skrev 2009-08-16 09:40:35 följande:
    hihihihi därfår får inte mina barn välja själv för då blir det nog spindelmannen och hello kitty för hela slanten.
    {#lang_emotions_money_mouth} här med... jag går omvägar i affären när jag ser sånt hahaha
  • Emmsan
    Busbellan skrev 2009-08-16 09:38:53 följande:
    Kan fixa en bild, vänta lite
    åhh va snäll du äääär hur lång är han o vilkan stl har du???=)
  • Emmsan
    Busbellan skrev 2009-08-16 09:44:41 följande:
    Han är ca 110 cm lång och har 116 i jackan Här kommer en bild, den blå färgen är verkligen underbar!!
    åhh va fiiiin den ska herman fååå är den tjock o klumpig tycker du????
  • Emmsan

är såååå glad att malou övertalade mej till o köpa MAT jackor.. det fick mej nu att mäta killarna jeesus de är ju inte alls 106 cm resp 119 utan 109 resp 123 cm!!!! de har växt massor o det betyder att jag måååste sälja alla mina vinterkläder jag har hemma :( de va bara i stl 110 o 122 o det vågar jag nog inte chansa på att de kan ha om 5 månader {#lang_emotions_undecided} så jag hoppas banne mej att tradera säljer bra på sprillans nya molo kläder  med sorg i hjärtat måste rainbowjackorna åka oxå :(

• Emmsan
    Susiepie skrev 2009-08-16 17:58:40 följande:
    Ser ut när man kikar att de flesta får vad dom gett för dom el mer :)
    kalaaaas dags o starta prolistern :)
  • Emmsan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-08-16 18:17:58 följande:
    Min rainbow gick ju för 1199 på köp nu
    nämen åhh vad tror du jag kan sätta för köp nu på mina enfärgade overaller då?? ;)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14