Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

LJ2 skrev 2009-07-27 22:24:59 följande:
    o smarta jag kom ju på en sak.. bodyförlängare.. nån som testat?? inte kul när man får vika upp armarna, men inte heller kul när den blir urringad ju..
    testat o de funkar fint!
    stolt mamma till Damien (070913) och en bebbe på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    jannah skrev 2009-07-27 22:26:47 följande:
    Har inte riktigt bestämt vilken jag gillar mest. Men den lila eller den rosa tycker jag nog är finast. Kan även tänka mej en röd... 
    det kommer en mörklila med gröna kantband, en knallrosa med gula band och en ljusblå med knallrosa band i år. Om du vil ha ljusa färger bör du nog kolla mer på reorna el satsa på T.

den nya höstens lila ser fin ut tycker jag, men jag är också förtjust i vårens fina ljusa färger.
  • Damien och Adrian
    LJ2 skrev 2009-07-27 22:37:03 följande:
    vet du vart man hittar dom?? o ca pris på vad de brukar kosta?*kollar tradera*
    Blocket brukar ha, en tjej i Västra Frölunda/Göteborg tillverkar dem, välj 3 färger för 80 kr el så. Hon är på Tradera med tror jag men jag köpte för så länge sedan att jag har noll koll nu.
  • Damien och Adrian
    jannah skrev 2009-07-27 22:26:47 följande:
    Har inte riktigt bestämt vilken jag gillar mest. Men den lila eller den rosa tycker jag nog är finast. Kan även tänka mej en röd... 
    tips:

den rosa finns i stlk 86 till normalpris 449 kr på hippokids.se - det fanns andra färger kvar där också.
  • Damien och Adrian
    jannah skrev 2009-07-27 22:45:06 följande:
    Åhh... Den är så fin! Tack för tipset! Tyvärr är det nog aningen dyrt för mej... Vill nog inte ge mer än 350:-...
    ok!

Jag köper nog en lila el rosa om det är en tjej i magen... var hos min sons farfar idag och han tyckte att könsUl var onödigt, vi vet ju ändå att det blir en pojk sa han. Det har varit grabbar på deras sida sedan urminnestider... blir spännande, jag hoppas lite på att bryta trenden!
  • Damien och Adrian
    lillronya skrev 2009-07-27 22:49:23 följande:
    Det hade ju varit coolt att bryta den trenden!
    jannah skrev 2009-07-27 22:55:29 följande:
    Då är det nog dags att bryta den trenden! :)
    kexchoklad skrev 2009-07-27 22:49:20 följande:
    Vad spännande! När har du könsul?
    5 augusti! Ja det hade varit roligt, man vågar nästan inte hoppas, makens bror fick också en son för några månader sedan...
  • Damien och Adrian
    mortillsju skrev 2009-07-28 13:12:53 följande:
    Det är mänsligt att glömma och att som avlönad personal på kommunen passar det sig inte att skälla. Tänk så. De har betalt för varje minut de står där och det ingår inte i lönen att skälla på dig. Du får glömma, du är människa och hade en dålig morgon. Sånt händer. Du är privat och i underläge och det är fult av dem att skälla på dig. *peppar* Och hon klarar sig säkert
    på vårt dagis är de himla bra, vi säger att vi glömt något t ex och de säger att det löser sig, de har alltid extrakläder. {#lang_emotions_heart}

annars har de ett ställ för regnkläder så vi har dubbelt, dagis regnkläder stannar där. IdaT med hajar på dagis (testas hema tillfälligt under sommaren) och gula Molo hemma.

Gjorde precis ett köp jag har lite ångest för...

kunde inte låta bli Katvig lilarandig velourklänning, har spanat läääänge nu, om det blir grabb på könsUl nästa vecka åker den tillbaka, de har lyckligtvis full returrätt i 14 dagar... jag föreställer mig att den blior kalas til Molos winterblossom suit bl a. *drömmer*

ångest får jag eftersom det är troligt att det är en grabb och jag borde inte köpa plagg som inte är unisex. Maken kommer att bli tokig på mig....
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2009-07-28 13:19:22 följande:
    på vårt dagis är de himla bra, vi säger att vi glömt något t ex och de säger att det löser sig, de har alltid extrakläder. annars har de ett ställ för regnkläder så vi har dubbelt, dagis regnkläder stannar där. IdaT med hajar på dagis (testas hema tillfälligt under sommaren) och gula Molo hemma. Gjorde precis ett köp jag har lite ångest för...kunde inte låta bli Katvig lilarandig velourklänning, har spanat läääänge nu, om det blir grabb på könsUl nästa vecka åker den tillbaka, de har lyckligtvis full returrätt i 14 dagar... jag föreställer mig att den blior kalas til Molos winterblossom suit bl a. *drömmer*ångest får jag eftersom det är troligt att det är en grabb och jag borde inte köpa plagg som inte är unisex. Maken kommer att bli tokig på mig....
    pratade med maken och han är underbar, han gav mig en kram och sa att det är ok! {#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14