mortillsju skrev 2009-07-28 13:12:53 följande:
Det är mänsligt att glömma och att som avlönad personal på kommunen passar det sig inte att skälla. Tänk så. De har betalt för varje minut de står där och det ingår inte i lönen att skälla på dig. Du får glömma, du är människa och hade en dålig morgon. Sånt händer. Du är privat och i underläge och det är fult av dem att skälla på dig. *peppar* Och hon klarar sig säkert
på vårt dagis är de himla bra, vi säger att vi glömt något t ex och de säger att det löser sig, de har alltid extrakläder.
annars har de ett ställ för regnkläder så vi har dubbelt, dagis regnkläder stannar där. IdaT med hajar på dagis (testas hema tillfälligt under sommaren) och gula Molo hemma.
Gjorde precis ett köp jag har lite ångest för...
kunde inte låta bli Katvig lilarandig velourklänning, har spanat läääänge nu, om det blir grabb på könsUl nästa vecka åker den tillbaka, de har lyckligtvis full returrätt i 14 dagar... jag föreställer mig att den blior kalas til Molos winterblossom suit bl a. *drömmer*
ångest får jag eftersom det är troligt att det är en grabb och jag borde inte köpa plagg som inte är unisex.

Maken kommer att bli tokig på mig....