Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

NU har jag haft tillräcklig mycket tid över så jag kunde lägga in lite bilder i bt

Var och hämtade lite kläder hos Micke igår (B&R) ska fota senare Men ååhhh vad underbara lurvarna är i år!! {#lang_emotions_heart}

• Everlonn

Har nån sagt nåt till mig så får ni nog inboxa för jag hinner inte läsa tillbaka alls, nu är vi visserligen hemma men usch, packa upp, tvätta osv{#lang_emotions_throwup} 

Har det hänt nåt annat som jag bara inte får missa??

• Everlonn
    SmillaMilla skrev 2009-08-12 21:34:22 följande:
    Everlonn och thea: Underbar shopping i bt!!!!
    Tack{#lang_emotions_sunny}

Äääälskar årets lurvar!! Fundilerar lite på en tukos oxå{#lang_emotions_dreamer} Väntar på mina hallonlurvbyxor oxå, de har inte kommit till Micke
  • Everlonn
    isako skrev 2009-08-13 14:38:47 följande:
    Hur är Hollys i strlk? Stora eller små?
    Smala (suits och bodys) Små om det är äldre kollektioner, normala om det är nyare

*vinkar lite* Tack för senast!
  • Everlonn
    Quiet thoughts skrev 2009-08-13 15:01:05 följande:
    Vinkar.Kan meddela att jag hunnit shoppa lite idag på rea. Bara gamla saker men på 50%.Några nyheter har det inte blivit. Lovas mediciner är så dyra och annat, men vi får ju söka tillbaka.
    Vinkar tebax
  • Everlonn
    Quiet thoughts skrev 2009-08-13 15:01:05 följande:
    Vinkar.Kan meddela att jag hunnit shoppa lite idag på rea. Bara gamla saker men på 50%.Några nyheter har det inte blivit. Lovas mediciner är så dyra och annat, men vi får ju söka tillbaka.
    Hur står det till annars?
  • Everlonn

Så hamnade Niclas i Bt ändå Har loooovat att inte lägga in honom där ha ha ha{#lang_emotions_djavulsk}

I egen kombo ska tilläggas! Mamman var INTE nöjd med tonårssurisens klädval!

• Everlonn
    Pepper79 skrev 2009-08-13 21:08:24 följande:
    Någon som sett pärlplattebyxorna någonstans i stl 62 eller 68. vill ha som knickers till aline. så fina färger.
    På T
  • Everlonn
    SmillaMilla skrev 2009-08-14 11:52:04 följande:
    Ja typ en sådan lista får den som vill shoppa åt mig också Vi som varit där vet hur det är
    Jag kan shoppa till dig, vi har rätt lik smak så då är det ju lätt dubbelt av allt Bara jag kommer iväg så
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-08-14 11:47:48 följande:
    ja haha, tänk dig bara storleksspannet som Emmsan ska få handla åt mig då allt från 56-116 Hon lär nog kunna shoppa upp mina pengar ganska lätt o jag är inte ett dugg kräsen...är någon snäll o handlar åt mig så blir jag glad för vad jag får. Gillar jag det inte så är det ju bara o sälja på tradera...Det finns ju givetvis några saker jag kommer skriva ner som är sånt som jag verkligen letar efter, som en rosa vantfleeceoverall i 56 men sen får hon fria händer...tycker det är bäst. Att gå strikt efter en lista är bara superjobbigt.
    Och jag kan soppa till dig oxå i så fall
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14