Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-17 16:25:47 följande:
    tack ja är okså super dålig på att komentera och oftas när jag kikar in där har det kommit så många bilder och då blir jag lite lat + att man  alltid  springer mellan datan och nåt annat så då hinner jag oftast typ skriva en rad och sen på språng .Din kombi ska jag pröva sen när jag hämtat mina kläder på BR ,har bla köpt tunikan och byxa ,den med sprund med regnbågen ,som jag tänkte matcha med *Ulla* lurven  turkos med röda kantbant Tycker det blir en härlig höst kombi
    Sprund med regnbåge? Nu hängde jag inte med alls..har du bild?{#lang_emotions_dreamer}
  • Everlonn
    Emmsan skrev 2009-08-17 17:04:47 följande:
    hjälp i BT önskas håller mina tummar
    Ser ut att sitta fint nu så frågan är om den passar hela vintern...men det är klart han kanske inte växer så mycket
  • Everlonn

Godmorgon!!

Vilken kul kväll ni har haft i tråden!!

Känner mig lastgammal (34 år)och urtråkig som träffade min karl när jag var 16 skulle fylla 17, han friade samma år och vi gifte oss två år senare (dumma militärtjänsten kom emellen lite ) Sen kom sonen året efter så en gång i tiden var jag oxå ung mamma ha ha ha

Och han är en karl av den bra sorten, honom kan man diskutera Molo med Behöver inte smyga med inköpen alls även om han suckar ibland hi hi

Lite kulturkrock med makens släkt...de är polacker

Svärmor är INTE den bästa..."Alla älskar Raymond"-typen av svärmor och hon bor verkligen tvärs över vägen oxå!!! Tur att maken sätter ner foten mot föräldrarna{#lang_emotions_djavulsk}

Idag ska jag hämta mina eldbolltihgts{#lang_emotions_sunny} Glad att jag hittade dom!!!

• Everlonn
    Greksmurfen skrev 2009-08-18 08:44:49 följande:
    hahhahaha du e för go =)....... du få be svärmor flytta in på farmville som granne =P.....
    *urk* nä nä hålla svärmor så låååångt borta från mina internetgrejer som möjligt!! lite privacy måste man ju ha!!Tur att hon tror att datorer bits{#lang_emotions_dreamer}
  • Everlonn
    Raihana skrev 2009-08-18 08:52:44 följande:
    Min man har åkt själv med vår son till Algeriet strax innan han fyllde 2 år.Fast mamma var ju med också kom jag på, men han skulle få åka med dom själv när som helst, men nu är det ju inte riktigt samma läge som i Iran kanske. Men det beror väl inte på att du inte litar på din man, utan snarare att det är som det är i Iran som du inte vill, eller hur? Fick världens rysning när du skrev svärmor alá "Alla älskar Raymond stil" , hua är INTE avundsjuk! Tur maken säger ifrån då! Min tjej har precis fyllt 4 år, så det är nog snarar jag som är kinkig, hon är jätteglad!Förstår att det känns jobbigt, spec. om man inte har ngt val. Men det kommer nog gå galant ska du se.Jag ska nog vara hemma 2 år till i alla fall med Mini, är glad att jag har valet.
    Jaa tur att han inte är som Raymond!! Fyyyy *ryser*
    JuliaochNelly skrev 2009-08-18 08:59:34 följande:
    Naaw så fint & härligt...såna där storys me looove
    Vi träffades så där by chance..han följde med en kompis till en annan kompis och jag fölkde med en av mina kompisar till hennes kompis och där träffades maken och jag{#lang_emotions_sunny} Jag VISSTE så fort jag såg honom att detta var den rätte! Så sen satte jag igång att jaga Det tog honom liiite längre att inse men då friade han på stående fot eller ja på knä som man ska men du fattar {#lang_emotions_heart}
  • Everlonn

Oj, vad snabbt det gick 1 minut mellan upplagd till köp nu! Har man för lågt köp nu då tro?

• Everlonn
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-19 11:38:05 följande:
    vad var det för fint ?
    Det var en bambitröja i vääälanvänt skick...typ dagiströja
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-08-19 11:46:03 följande:
    som mitt kaninset då VÄÄÄÄÄÄÄL använt skick men gick på köp-nu ändå. Jaja, jag är så glad så
    Men det är nästan så man blir nervös över om man beskrivit den tillräckligt väl{#lang_emotions_sealed}

Jaaa automatiskt vinnarmail är så skönt att ha!
  • Everlonn
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-19 11:54:19 följande:
    jag håller med
    Smultronhjärta skrev 2009-08-19 11:53:37 följande:
    Joo men den kunde du inte beskrivit mer väl tycker jag..Så du har ryggen fri
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14