Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Stormis skrev 2009-07-12 20:52:25 följande:
    Slänger bara in att sojaprodukter endast behöver undvikas under en viss ålder, tror att det är 3 år (men missa inte riktigt just nu). Sen är risken för den multiallergin över. Havre räknas inte som allergi, även om man kan vara allergisk mot vete. Oftast blandar man ihop detta med glutenintolerans som är nåt helt annat (typ som laktosintolerans vs mjölkproteinallergi). Bara ett litet inlägg från Stormis aka dietist till yrket PS Jobbar dock inte dagligen med allergier så Kavat kan nog mer än jag när det kommer till vardagsdetaljerna .
    2 år säger de här på Åland.
  • SmillaMilla
    Mitt livs lycka skrev 2009-07-13 07:37:20 följande:
    God morgon! Sorry, jag fortsätter med mitt tjat om vinteroveraller! Kan inte bestämma mig för vad jag ska satsa på i vinter...! PoP - funktionella och bra men såååå tråkiga Hummel - verkar bra och är fina Molo - verkar bra och är fina men nu har jag även börjat fundera på Mini a Ture... Någon som har erfarenhet av deras vinteroveraller?? Tycker ju att dem är såååå fina men de ska ju vara bra också!
    Annars säger jag REIMA. De är de bästa overaller vi har haft.
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-07-13 16:53:39 följande:
    jo jag tänkte åka o köpa en doktorsväska näår vi blivit utskrivna lekterapeuten ska komma o prata med Maia o bearbeta henne nu några dagar så ska de testa o ta blodproverna sen igen o undvika att behöva ge henne lugnande. Han har försökt komam två gånger nu o knackat på men hon sover som en stock
    Nä men är ni kvar på sjukhuset? Har det inte kommit ut något än?
  • SmillaMilla
    nikki2006 skrev 2009-07-13 18:14:40 följande:
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-13 17:52:27 följande: Är köket redan färdigt. Hur ser det ut??? Nyfiken
    Också nyfiken! Bild RONYA!!!!
  • SmillaMilla
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-13 18:21:55 följande:
    De fattas lite kakel men annars e de klart, bilder finns på hennes sida, hon uppdaterade bt varje kväll den veckan dom häll på som mest, sååå kul att se! Har ni varit på semester eller? Saknat dej här ju! Hoppas hon inte tar illa upp nu, jag snodde bildrna från hennes galleri
    Åhhh så fint det blir.
  • SmillaMilla
    Everlonn skrev 2009-07-13 19:10:49 följande:
    Söta Svea i fina suiten!
    Visst

Söt bus också, med läskiga tröjan.
  • SmillaMilla

Gahhhhh nu MÅSTE Svea ha lite gmala molo kläder.

Vill ha gul/vita och rosa/vita bubblor. Snälla någin som sett i stl 92????

• SmillaMilla

Råsa bubblan: På pilutta finns det ett par blå velour byxor. Molo alltså.

Artnr:13910106 Angus-surf. Tror du de kan passa till jackan?
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-13 21:30:34 följande:
    pilutta hade väl nån tunika tror jag? Osäker på strlk bara
    nej ingen tyvärr.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14