Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Duntoffla skrev 2009-07-19 10:21:22 följande:
    Morrn!Toklugnt Sitter och fnular om man vågar lägga ut mer på T nu.
    tycker jag du ska {#lang_emotions_dreamer} föresten linnet är betalt .
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Mamma Kråkan
    Duntoffla skrev 2009-07-19 10:51:54 följande:
    Morrn morrn!Åh, vad skönt! Jag fick iofs sova till 8.30 så jag ska inte klaga. Sambon jobbar idag och imorgon så jag är ensam hemma med Noel= inte sååå lugnt... Ja, det förstår jag. När får ni reda på om det blir op eller inte?Trist när sakerna är slut men det kommer kanske in mer? *hoppas*Jag har än så länge inte ett enda nytt plagg från Molo. Alltså från senaste kollektionen. Kalas! Ska packa lite senare i kväll. Hmm..har nog inte så mkt som är intressant för dig tror jag
    Njaa det vet man aldrig {#lang_emotions_dreamer}
  • Mamma Kråkan

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-19 18:58:52 följande:

Å fy sjutton!!Kollade just mitt konto och nån har tömt det på pengar Ligger tom minus, hur fasiken det nu gått till då jag inte ens har kredit utan bara konto!! Den 16: alltså i Torsdags har nån handlat för en summa nånstans, ser inte svenskt ut då summan är ojämn, å företags namnet har jag aldrig hört talas om!!Va precis i kontakt med telefon banken å dom ska återkomma i morgon.. Spärrade aldrig kortet, men känner nog att jag bör göra det ändå.. Tänkte flytta alla pengar som kommer in till ett annat konto som kortet ej är anslutet till..Fy va ledsen man blir
    Nämen usch fy vad hemskt. Min värsta mardröm ju. Därför har jag ett sparkonto som jag andvänder till T osv. Du borde givetvis spärra det direkt. Vissa affärer har inte direkt kontakt med banken dvs dom ser inte om det finns pengar på kontot eller inte men om det inte gör det så dras dom ändå och du får mer minus
  • Mamma Kråkan

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-19 19:03:33 följande:

Ja fy tusan!! Ja jag kommer spärra det ändå.. Det får ta sin tid att få ett nytt sen, vågar inte ha det kvar känner jag.. Nån som hört talas om "Paddington Minia" ?
    Nää dom kommer ändå be dig spärra det eller kanske personen ifrågan gjorde det åt dig? mitt spärrade dom direkt då det dragits 200 kr som jag inte visste om.
  • Mamma Kråkan

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-19 19:09:53 följande:

Ska se va de säger i morrn när de ringer upp.. Kommer inte våga handla på nätet mer!! *uscha*
    Njaaa det beror väl lite på kan jag säga. Dom jag känner som blivit av med pengar är personer som lämnar ifrån sig sitt kort på baren / resuranger i och för sig bara 1 i sverige men det är ju så som folk lättast kopierar nu allt som krävs är ju två klick med mb kameran tyvärr.
  • Mamma Kråkan

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-19 20:03:49 följande:

Jag betalar aldrig med kort ute!! Jo på akuten har jag gjort det men annars nästan alltid kontant!! Handlar bara via nätet med kort..
    Ja akuten lär det ju inte vara *fniss* Nä det är verkligen super trist hoppas det löser sig fort och smidigt. Men det är alltid tråkigt det känns ju som ett privat intrång.
  • Mamma Kråkan

puuh nu har mamma tränat pilates program i 20 minuter* uaah* vad man är otränad ett 20 minuters program och man är helt andfådd

• Mamma Kråkan
    Greksmurfen skrev 2009-07-19 21:06:32 följande:
    =P
    föresten såg ditt youtube klipp. Jätte fint gjort & jag beklagar sorgen. Kan inte ens föreställa mig hur det känns.
  • Mamma Kråkan
    Greksmurfen skrev 2009-07-19 21:24:30 följande:
    tack gumms..... känns som skönt på ngt sätt i den här tråden man är vänner men ändå har man inte träffat de flesta. skönt med stöttning ibland.=) hmmm jo det har du rätt i ..tro dock att det lä bli så för mej hahahahaha har redan rensat ut 5 lådor ska dra hem det till mamma å bunkra det dr, får inte plats här i vår lägenhet =P
    Vet precis hur det känns när min sambo pendlade och jag var själv med kidsen hela veckorna så var denna tråden min liv lina {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14