Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

ängeln83 skrev 2009-07-22 11:09:22 följande:
    Men jag får inte bort allt? Det sitter ju lite plastgrejer på själva sittdelen ju.
    menar du spännet? det knäpper du bara och plattorna i ryggen dom går inte att ta bort.
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Mamma Kråkan
    solouniko skrev 2009-07-22 11:43:40 följande:
    Är det någon prisskillnad om om tar PF som toppset när man beställer en komplett vagn? Någon som vet?
    ja det tror jag PF är ju dyrare än det vanliga att köpa enkelt ifall
  • Mamma Kråkan
    ängeln83 skrev 2009-07-22 12:29:10 följande:
    Hallå igen.Tack för hjälpen girls ang Bugga tvättningen, puttade just in den sista delen i tvättmaskinen Hoppas bara jag får ihop den igen , skulle vara skönt att bli av med den innan vi åker iväg.O just nu är jag SÅÅÅ shopping sugen, har inte vart ett dugg sugen på flera veckor men nu börjar det brinna i plånboken snart
    ett tips är att sätta på sittdelen då den fortfarande är blöt det tog sambon och mig 20 minuter med genmsama krafter att få på den då den torkat helt
  • Mamma Kråkan

Hej hej flickor allt bra?

• Mamma Kråkan
    Raihana skrev 2009-07-22 21:27:00 följande:
    Båda mina stora var 2 år. Dom har inte ens frågat efter det, till killen köpte jag en ståbräda men den vägrade han. Han springer hellre Tjejen frågade inte heller.
    hehe Nelly är 4 1/2 nu och då hon ser en tvillingvagn säger hon " Mamma jag tycker vi ska köpa sån så jag slipper ha ont i magen " hehe Nelly får nämligen ont i magen så fort det är trist att gå. {#lang_emotions_wink} 

Idag kom bolt & co föresten och hjärtat började nästan gråta då hon öppnade kartongen. Nu sover dom gott alla fyra i sängen.
  • Mamma Kråkan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-22 21:36:58 följande:
    Nämen ååå gosfian då blev hon så lycklig över dom?! Ok. ja det var väl ung. då Oliwer började vilja gå (och köra vagnen själv ) Men oftast om vi ska någonstans och inte bara är ute och strosar så åker han.
    Mer än något annat.
  • Mamma Kråkan
    Everlonn skrev 2009-07-22 22:18:16 följande:
    I vilken storlek är overallerna då tro?
    Heeej heeej gumman. ville bara säga det igen tack för du ringde {#lang_emotions_heart}
  • Mamma Kråkan
    Duntoffla skrev 2009-07-22 22:21:45 följande:
    Du får nog lite post i morgon
     linnet var ju super fin {#lang_emotions_laughing} Men du har jag betalt aptröjan? blev lite tveksam nu
  • Mamma Kråkan
    Duntoffla skrev 2009-07-22 22:24:53 följande:
    vad bra! Nej, men jag ville skicka den innan jag åker
    Jag visste det jag tror jag tänkte vi skulle vänta in suiten..Men jag betalar den nu på en rykande gång {#lang_emotions_wink} Tusen tack vad snällt
    Everlonn skrev 2009-07-22 22:24:41 följande:
    Heej! Vassego glad att Nelly fick sin Boltvovve till slut, utan att mamman blev ruinerad Vet att jag är lite småtråkig och inte skriver så mycket men har fullt upp med semesterplanerna! Huga vi ska åka 60 mil med Bus!!! Kommer nog att ta sisådär 12 timmar eller så
    Ja lyckan är ju som störst nu dom ligger alla tre under hennes täcke...Glöm nu inte oss i planeringen {#lang_emotions_wink}

Nää nu kallar gubben vi hörs tjejer *kram*
  • Mamma Kråkan
    ängeln83 skrev 2009-07-23 09:05:19 följande:
    Morning.Vaknade precis, pojkarna sover fortfarande = lugn o ro
    aaa vad gott här vaknade alla 6.00 {#lang_emotions_throwup}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14