Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Morty skrev 2009-07-16 13:53:47 följande:
    Skoj! Hoppas ni har lika fint väder som vi. Oj, stor släkt. Vår är inte så stor så vi klarar oss med 1 kalas.
    Japp, här är underbart väder
    Japp, stor släkt var det. Sammanlagt är det över 40 personer, barn och vuxna inräknat. och då är det ingen långväga släkt utan mina syskon med barn, min morfar, sambons syskon med barn och mina svärföräldrar.
    Men alla har ju ett gäng barn var
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Morty skrev 2009-07-16 13:59:54 följande:
    Ja, då förstår jag att ni delar upp kalasandet. Fick E några danska paket förresten?
    Nepp inte ett enda faktiskt, undviker att ge kläder i present, det får de så ofta ändå Blir nog inte ens danskt på kalaset, hon ska nog ha på sig me&i kalasklänning
    Morty skrev 2009-07-16 14:01:23 följande:
    Glömde innan....jag är grymt imponerad av att du har tid att sitta här 1 timme innan gästerna kommer. Jag och planering - hade sprungit runt som en dåre för att fixa allt!
    Nu är jag ju helt klar och färdig med allt, ska bara sätta på kaffet om en stund och garnera cheesecaken, sen är det färdigt.
    Är ju så skönt att ta det lugnt en stund innan alla kommer
  • Busbellan

Gokväll
    Äntligen lugnt här. Gästerna har gått hem och barnen ligger i sängarna.
    Bara att börja om med samma sak imorgon då *pust*

Vad händer här då?

Smilla:
    Vad fina anorakarna var, synd bara att priset var så högt, hade gärna köpt nån sån jacka

• Busbellan
    SmillaMilla skrev 2009-07-16 21:53:10 följande:
    GRATTIS till ella!Har hon haft en bra dag?Jo dyr, men den får sambon betala
    Ja, en alldeles perfekt dag har det varit
    Ellas favoritpresent var en käpphäst hon fick, den har hon galopperat runt på hela dagen. Det behövs inte så mycket

Bra att låta sambon betalar, men hjälper inte här så mycket eftersom vi har helt gemensam ekonomi
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-16 21:55:03 följande:
    Å GRATTIS TILL ELLA!!Lilla goa tvååringen
    Ella tackar så mycket
  • Busbellan
    Morty skrev 2009-07-16 22:19:26 följande:
    ot shopping...men jag funderar på ett par sådana.... men vilka?? Maken här var inte till någon hjälp då han tycker de är urfula. Men jag tycker de är coola. Ni brukar vara bra på att tipsa & tycka. www.elsashem.se/showPicture.asp?ID=2517www.elsashem.se/showPicture.asp?ID=2516www.elsashem.se/showPicture.asp?ID=2488www.elsashem.se/showPicture.asp?ID=725
    Utan tvekan de svarta, dösnygga ju!!
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-16 22:25:57 följande:
    Busbellan--- Underbara bilder i bildis!! Fiiiina käpphästen Bubblan har en käppgris som Bella byggt på träslöjden
    Åh, vilken snäll storasyster hon har
    En käppgris låter ju inte helt fel det heller
  • Busbellan
    Morty skrev 2009-07-16 22:29:50 följande:
    Söta 2-åringen, så lycklig med sin käpphäst. N var jättefin i den svarta startklänningen. Passar jättefint i den.
    Tack

Ja, svart är verkligen Noras färg, känns kanske inte alltid jättekul med svart, men hon är fin i det
  • Busbellan

God morgon tjejer!!

Flock skrev 2009-07-17 08:54:20 följande:
    God morgon!Idag fick jag sovmorgon!!   Halv åtta!! Härlig start på morgonen!!Busbellan: Vilken sötis tvååring!!
    Tack
  • Busbellan
    Morty skrev 2009-07-17 09:34:41 följande:
    God morning!Har sovit urkasst i natt. Har en spikmatta hemma på prov. Svägerskan som inte vill ha sin..... Har alltid hört talas om alla som sover SÅ himla bra efter att ha börjat med spikmattan. Men jag sover fasiken mycket sämre. Har vaknat fleeera gånger nu ett par nätter i rad. Jag som brukar så bra annars. Tror den har motsatt effekt på mig. Sen lite tjat och ot igen. Jag hittade ett par andra tofflor som var billigare än de igår. De är ju iofs annorlunda i utseendet. Ni som såg de jag länkade till igår. Vilka hade ni tagit?www.borgebyskor.se/borgeby/shop/?category=1&s...
    De du länkade till igår hade jag valt om inte priset spelar så stor roll
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14