Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Busbellan skrev 2009-09-30 21:26:59 följande:
    hmm, det vet jag faktiskt inte
    Fast plastisock hade ju ganska konstig modell. Fanns ju att se bättre på smatting. Ser lite baby ut för min stora förskolekille
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-10-01 07:38:03 följande:
    Nån som har tips på snabb lättlagad mat till ca 25 personer? Ska helst gå att tillaga innan. Vi ska ju ha kalas både fre och söndag och jag har verkligen ingen fantasi. Blir ju alltid samma mat, typ tacos, paj eller smörgåstårta Jag vill variera mig
    Kan jag återkomma vid lunch? Vi har en superbra bok nere i köket. Festmåltider, något heter den. enkla rätter för olika tillfällen. Superbra bok!
  • SmillaMilla

HURRA!

Vilken dag! Fick underbara kaninbyxorna i lådan i dag. Dock är de precis så de kanske snart åker ut på t

Och så vann jag en tröja på www.smatting.se

Kan det bli bättre?

• SmillaMilla

Liljan o loppan: Söööta Maia i bt! Innan jag läste texten kändes det som något väldigt bekant med hennes overall. Jag har ju också haft en sådan Läcker.

• SmillaMilla

Okej måste också lägga mig i sko debatten

Till Anton har vi testat det mesta. Ecco, kavat, viking, reima.... De som absolut har varit bäst är Columbia. Finns på bland annat stadium. Den enda skon som hållit mina mått, varm o torr hela vintern, i slask som minus 20 grader. Allt annat ratar jag

• SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2009-10-01 11:16:55 följande:
    Stort h k l ö ö Salg x 2 hindrar tydligen inte mig från att lägga megabeställningen på HMs sale men Max gillar Cars och behöver pyjamasar Det är så skönt när man behöver grejer mest hela tiden
    Nice

Gick också in o beställde lite. Anton behövde verkligen dagis tröjor. Perfekt ju.
  • SmillaMilla
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-01 11:17:48 följande:
    Mindre än förut. E har en tröja i 110/116 och den är nästan för kort över magen, har 110 eller 116 i tex Molo.
    Aha, då kan jag ju glömma att Anton skulle kunna ha en tröja då. Frågan är om 86/92 blir förlitet på svea som är 88 lång. Vad tror du?
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-10-01 11:18:01 följande:
    Ja modet går ju igen Vill se bild på Svea i fina ninerna
    Ja bild kommer. Hon var liiite trött när mamma skulle testa. OCh så hade hon småfolks hästtröja på sig och det sog inte klokt ut. Men kommer bild i kväll. 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14