Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Duntoffla skrev 2009-10-04 14:31:57 följande:
    Jag vet inte. Är lite sugen på att ta bilen om jag kan vara ledig på fredagen (om det är som sist) men att få med mig några härifrån så att det inte är galet dyrt. Ska nog kolla med chefen om att jag med kort varsel kan ta ledigt en fredag. Har faktiskt lite innestående.
    Åhhh fy vad du gör mig sugen! Vart ju urkul förra gången!
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2009-10-04 14:38:52 följande:
    Ja men det är klart du ska med i så fall. Jag hoppas bara att det inte är 6-8/11 då jag måste jobba. Jag är sugen på att åka så som ni gjorde. Att åka redan fredag, knoppa någonstans och sen ta salgen på lördag morgon.
    Ja det var perfekt att fara så. Gahhh då borde man ju sälja en massa på t.
  • SmillaMilla

Lite ledsen nu {#lang_emotions_cry}

Antons gröna lurv köpte den i juni och använd några gånger nu under hösten ser bara för hemsk ut. Tappat lurvet nästan överallt. Stora kala fläckar överallt.

• SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2009-10-04 19:44:52 följande:
    Fy vad trist Kan du inte reklamera den?
    Nja köpte den på rea.

Går det att reklamera då?
  • SmillaMilla
    Pejo skrev 2009-10-04 19:46:52 följande:
    Det beror ju på om det stod dålig kvalite eller inte på rean kan jag tycka! Står det inte 2:a sortering eller liknande så tycker jag man kan reklamera den.
    Nej det var en vanlig sommar rea. Fast nu kommer jag inte ihåg vart jag beställde den {#lang_emotions_embarassed}
  • SmillaMilla

Nu hittade jag orderbekräftelsen på lurven. Köpt den 20 juni så det är ju inte så längsedan med tanke på att sommaren var emellan.

Mn nu meilade jag dem, så hoppas att annorlunda små är bra på reklamationer.

• SmillaMilla
    JuliaochNelly skrev 2009-10-04 22:12:34 följande:
    Rahaina har den, såg den hemma hos henne idag. Jättefin
    Den gula? Är lite sugen på den till Anton.
  • SmillaMilla
    Raihana skrev 2009-10-04 22:30:36 följande:
    Gokväll i tråden!! Händer något kul här!! Har haft en toppen dag med besök av Julia med härliga Nelly och Viggo!!
    God kväll!

Julia o nelly skvallrade om att du hade den gula molo lurven Har du någon bild?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14