Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

JuliaochNelly skrev 2009-10-02 15:24:30 följande:
    Heeej tjejer  Nu är vi hemma från mässan *puuh* mamma är en trött men nöjd. Händet det något kul här?
    Åhhhh! Vad fanns det för något kul? NS?
  • SmillaMilla
    JuliaochNelly skrev 2009-10-02 15:30:43 följande:
    Inte ett smack danskt...NS var det snålt med fanns liiiite i 92 då vi kom ( halv 10) och knappt något alls i 86 nästan bara dom där lite hårdade jeansen. Dock fanns det massor med t shirts, mössor,fleece & svettis jackor. Massa höstnyhter med men 10 % på dom är ju i princip inget i rea. Dock är det i en störra hall denna gången och med mer för barnen och mer utrymme.
    Aj då. Men svettis jackor vill jag ha. Och mössor.

Bra med saker för barnen, har ju anton med mig.
  • SmillaMilla
    JuliaochNelly skrev 2009-10-02 15:30:43 följande:
    Inte ett smack danskt...NS var det snålt med fanns liiiite i 92 då vi kom ( halv 10) och knappt något alls i 86 nästan bara dom där lite hårdade jeansen. Dock fanns det massor med t shirts, mössor,fleece & svettis jackor. Massa höstnyhter med men 10 % på dom är ju i princip inget i rea. Dock är det i en störra hall denna gången och med mer för barnen och mer utrymme.
    Men vilken dag var du där förra året? För jag var där på fredagen förra året och tycker deras monter var urdålig. Nästan ingen rea alls. Så lever på hoppet att de gillar lördagar
  • SmillaMilla
    JuliaochNelly skrev 2009-10-02 16:01:41 följande:
    föresten jag måste ju tipsa om att lämna in vagnen man fick ju en gåva påse med massor av fiina grejor i då bland annat en mini skötväska ifrån sobea, ritblock, reflexväst , nalle och lite mer saker.
    Tack för tipset. Men Anton är liiite stor föör vagn
  • SmillaMilla

Hej hej,

ledsen helle o busloppan etc. Det var verkligen kaos i ns montern. Så jag kunde bara inte titta efter grejer till er (ja ni som hunnit skicka sms, mail innan jag gick ut från mässan).

förlåt!

• SmillaMilla
    Tejja skrev 2009-10-04 10:09:11 följande:
    Någon som vet hur man smidigast tar sig till Köpenhamn från Stockholm? Kollar flygbiljetter, men det känns som om biljettpriset äter upp rean lite. Jag är galet sugen på Katvig velour!
    Bil Eller tåg.
  • SmillaMilla
    Olivers Mamma skrev 2009-10-04 10:14:46 följande:
    hade de hunnit få sin påfyllning när du var där? i fredags var det totalkaos där med, när jag skulle betala var det väääärldens kö o jag höll på att få kramp i armarna så helena tog mina saker o ett kvittoblock så satte vi oss i gången o lekte kassa
    Ja de hade massor utav kläder. Men totalt kaos. Som att vara på slag
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2009-10-04 10:30:34 följande:
    Tjolla- Söta Milo i kojan! Hur var gårdagens kalas? Antar att du slipper baksmälla i dag i alla fall Smilla- Fina Svea i härlig velour! Fina fynd du har gjort. Kostade NS brallorna 200 iår med? Var det ngn rea på nya kollektionen?
    Tack. Ja 200 kr för äldre. 360 för nya. Så alla de 5 plagg jag köpte från ns kostade 200 kr styck. Fynd eftersom jag annars skulle köpt dem.

Var du inte på mässan?
  • SmillaMilla
    Olivers Mamma skrev 2009-10-04 10:38:40 följande:
    de sålde i pricip slut på fredagen o fick fylla på från sitt lager, jag va lite orolig att de inte skulle ha hunnit få upp allt i tid, stackars alla besvikna människor då
    De hade absolut hunnit. Fanns massor.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14