• Milliz

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

solouniko skrev 2009-07-23 22:43:59 följande:
    Haha ja, typiskt karlar alltså!
    Ja den är för liten men jag tror bestämt inte att jag kan skiljas från den. Jag tror att Ellas docka ska få ärva den, eller så inte Den är ju så fin. Jag MÅSTE hitta en ny till Ella! Jo, jag skulle verkligen behöva rensa Ellas garderob 68 börjar bli på tok för litet. Hon har ju en klänning med garnbollar också måntro om dockan ska få ärva den också ?
    solouniko skrev 2009-07-23 22:44:57 följande:
    Och att inte pärlisarna fanns som babyklänning, åhh! Vilken dröm!
    Ja, verkligen och aquaflower!
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    LJ2 skrev 2009-07-23 22:45:01 följande:
    kan du inte muta han då?? sätt han på ströget vid en bar?? så handlar du så länge? så plockar du upp han när du e klar? o så åker ni o äter efter det (jaja, fyllemat e gott med) o sen myser iväg till hotellet?? att han däckar när ni kommer fram gör inget, då kan du lungt gå igenom dina inköp en gång till *nu  va jag ju smart*
    Vilken bra idé Ja, på något sätt borde jag få med honom. Vi har inte varit iväg någonstans, bara vi två, sen sonen föddes och han är 2,5år nu så det börjar bli dags
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Raihana skrev 2009-07-23 22:50:06 följande:
    Klart du ska åka! Du får flyga ner och hem samma dag Ska jag göra om jag inte bilar.
    Ja, det skulle ju vara det bästa, undrar hur tidigt man måste var i köpenhamn rätt så tidigt eller? Jag VILL fara, typiskt att jag ska bo så långt upp i detta avlånga land...
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    LJ2 skrev 2009-07-23 22:49:21 följande:
    ja just det ja, vad var det för bambi du hade köpt innan på t ? tröja, body eller suit? jag sålde ju nya tröjor sist efter salgen, försökte trycka ner min 74-80 i en 68 tröja, men fick mig bara ett gott skratt.. o lite tårar med iofs.. ääälskar bambi, vill vill ha det i va som helst, snart vilken stl som helst.. bara det är från 86 o upp.. ev 80 med.. bara jag får nåt.. men verkar tyvärr kört.. *suck*nu letar mamma åt mig med, överallt.. =) det e bra..
    En tröja. Det kanske var av dig jag köpte då, jag minns inte vad säljaren hette. Vad roligt att din mamma har insett hur fint molo är
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-07-23 22:55:47 följande:
    Näe jag tycker allt ska säljas. Jag vet en liten bebis som just börjat använda 68 lite smått som är nästan helt utan kläder  *stackars*
    Stackars tös som inga kläder har Måntro hur långärmat går på T nu?
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    LJ2 skrev 2009-07-23 22:58:06 följande:
    :-O wow.. det e är ett tag.. då är det verkligen på tiden!!vi var iväg i köpenhamn i mån till tis, bara jag o sambo, utan barn.. såå långt hemifrån för första gången sen.. hmm.. oj då,. sen sonen föddes, o han blir 3 i sept så ska nog va tyst... sovit borta en ggn innan, men då va barnen 5 min från oss, vi såg huset ju från där vi var o vi lämnade dom vid 6 på kvällen o hämtade efter lunch precis, ute o firade min mamma.. nu i maj ju =)
    Ja, det börjar kännas som att det är på tiden. Fast det är så svårt att lämna barnen även fast jag vet att de har det hur bra som helst hemma med sin mormor och morfar. De senaste gångerna sonen har varit hos mormor och morfar på dagen så har det knappt gått att få med honom hem då vi har hämtat honom. så han skulle säkert vara glad om han fick sova där
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-07-23 23:03:28 följande:
    Läste upp salg priser från Stormis blogg till min sambo, han tyckte det var jääättebilligt så det bådar ju gott. Kexchocklad - Vi får ta första föyget ner och sista hem så blir det billigare
    Ja, det gör vi!!! Då behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag lämnar Ella hela natten heller. Hon är ju min lilla bebis fast hon snart är ett år Just det ja priserna fanns i stormis blogg det måste jag kolla. Jag har inte gjort det ännu. Hur har jag kunnat glämma det Jag måste vara väldans förvirrad
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    LJ2 skrev 2009-07-23 23:05:02 följande:
    ingen aning, kom o tänka på det innan idag iaf.. =)) sålde med vita armar o gröna o nån orange eller brun, stora prickar på, i st 68 iaf =)) grymt fina iaf, o med heela bambi på hade såå önskat att det funnit större tröja i det, men letade som en galning, o frågade tom efter det!! haha.. rev i kartonger som stog i hyllan ju
    Det var precis en sån. Hela bambi mitt på magen. Den är jättefin! Sålde du tre st? Jag hade nog också rivit i kartonger Tänk om man skulle ha sån tur att det finns bambitröjor i str 80 på salgen *drömmer*
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-07-23 23:05:51 följande:
    Jag tycker det mesta verkar gå väldigt bra på T nu faktiskt.. Har sålt bort nästan allt i 50/56, bara tråkiga Hm/lindex kläder kvar. Ska man sälja det i paket måntro?
    Jag funderar på det samma. Förut har jag lagt ut de ett och ett men man får ju inte så mycket för varje plagg så jag har funderat på att sälja i paket men jag har inte riktigt bestämt mig ännu..

Kanske skulle prova lägga ut lite imorgon.. Hmm, jag får se det är ju så trist..
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-07-23 23:12:25 följande:
    Nä, och Milla som bara är typ 8 månader i november, min lilla bebis! Ja gud skynda dig och kolla. Höll ju på trilla av pinnen här hemma. 75 kronor för en babytröja! GOSH! hur kan vi ens tveka?
    Jo, det var ju billigt, fast visst var priserna i dkk? Synd att den danska kronan är så hög just nu..
    Elias 070202 Ella 080920
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14