Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

butte var det mkt skillnad mellan 98 o 104? Om du tycker att 98 sitter perfekt, vill du då istället ha en som är större så att hon kan växa i den menar du?

♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-04 19:31:08 följande:
    Eller hur!! Liksom sådär helgrylligt och helt underbart Hoppade Katvigar lila/grön tröja, leggings o sen en röd/vit mössa  *fina*
    fiiint!
    Så fin mössan var i de färgerna!
    Lite tveksam till kombon, men den är ju verkligen jättefin! Du fotade den med så bra ljus ju!
    Var hittade du allt detta fina då? Alltså det jag citerat..
  • jojoa75
    Quiet thoughts skrev 2009-08-06 00:07:00 följande:
    Jo hon är nog rätt deppad från och till märker man.Så vi hoppas hon blir gladare igen. Hon ville inte ens leka med de andra sjuka barnen på avdelningen. Tack
    lider med er...
    Söta lilla tjejen, måste vara så sjukt jobbigt som förälder oxå att gå igenom detta med all oro..
    KRAM!

(o nej, jag är inte uppe mitt i natten hemma, jobbar o smet in här)
  • jojoa75
    maugu skrev 2009-08-06 10:44:56 följande:
    Btw-babuskorna?Är de verkligen så fina eller fattar jag inte grejjen?
    jag fattar inte heller grejen
    Gomorron!

BTW flowerpowermamma: regnbågsoverallen fick jag hem idag och det ÄR 2008 modell, iaf på den jag fått, exakt likadan!
  • jojoa75
    Pepper79 skrev 2009-08-06 10:56:01 följande:
    Hej girls!jag är verkligen långsam med att komma på att jag gillar vissa kläder. har nu kommit på hur mycket jag gillar Katvigs lila/vit randiga och lila Har nu därför beställt:Lila velourbyxor stl 92lila/vit trikåklänning stl 86lila/vit långärmad stl 92lila/vit kortärmad stl 86 o 92Lila/vit mössa stl 2lila leggings stl 92lila/vita leggings stl 86 fattas nu lila leggings i stl 86 och lila och lila/vita strumpor i stl 21-23. Någon som sett?
    nu kan jag inte strl o så utantill men vet att busloppan, mysgrodan o babyshop hade rätt så mkt lila o lilavitt
  • jojoa75
    Smultronhjärta skrev 2009-08-06 10:56:53 följande:
    Hello flickor Vad shoppas? Här shoppas ingentingen även om jag nog bra gärna skulle vilja men jag har lite svårt med motiverandet av nya kläder efter att ha flyttat och sett allt vi redan har Fast...visst måste man investera i några favoriter innan storlekarna tar slut?
    det där skriver jag under på!
  • jojoa75
    camilladahlquist skrev 2009-08-06 12:13:19 följande:
    någon som vet var man kan få tag på molo ko byxor o tröja????????????????
    tradera....
    går inte att få tag på nåt annat vis, det var flera säsonger sedan de såldes.
  • jojoa75
    camilladahlquist skrev 2009-08-06 12:20:56 följande:
    ja jag vet de har de i 80 nu o vill ha i störe då sonen älskar dem
    ja men då vet du ju oxå att de inte finns kvar i affärerna
    Tradera, blocket, köposälj här på FL, budera o allt vad dom heter... loppisar...
  • jojoa75
    FlowerPowerMama skrev 2009-08-06 14:35:21 följande:
    *GLAD* Fick nyss samtal från butiken som sålde en Molo overall till mig och angav att det var en 08:a när det i själva verket var en 07:a. Hon skulle beställa en av årets overaller till mig nästa vecka (var visst nån mässa nu så rätt folk gick inte att nå) för samma pris som jag köpte första overallen för! Tummen upp för service minded folk!
    men så konstigt... jag har då fått hem en i 2008modell iaf...
    Det var ju en jättebra kompensation, verkligen toppen ju!
  • jojoa75

lillronya: så fin hon blev i jackan! Tycker absolut att du ska spara den, som du säger så drar man ju in lite i midjan o har mer under.

Dax att dra till jobb om en stund! bye

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14