Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

maugu skrev 2009-08-12 10:51:54 följande:
    Märkligt och trist..ibland kommer vissa inlägg undan och ibland anmäls man..dock har jag aldrig blivit anmäld ang T..vart köpte du puzzelbody?Finfin shopping som vanligt
    tråkigt att de inte är konsekventa kan man tycka..
    det har ju varit många inlägg här sista veckorna om T ju.
    Hej alla förresten!

Frågade häromdagen o nu såg jag att smilla oxå undrade.
    När kommer katvig till mysgrodan o busloppan???
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75

hej i tråden!

• jojoa75

Butte: visst har du den lila stjärntunikan från Molo? (inte babyklänning el klänning)
    Eller nån annan så klart...
    nån som vet på rak arm var den finns? Annars börjar jag leta Har cerisa plysch som jag tror passar perfa till den tänkte jag..

• jojoa75

gick alla? {#lang_emotions_embarassed}

• jojoa75
    Zvartaliljan skrev 2009-08-16 11:42:04 följande:
    hmm behöver en unge 42 par leggings?
  • jojoa75
    Zvartaliljan skrev 2009-08-17 23:36:32 följande:
    Ja de som hängt i denna tråd länge fick ju hänga med i hela dramat först accepterade han så fint att jag hade ny pojkvän o allt fungerade bra men så såg man ändå hur sårad han var o då kom alla känslorna tillbaka...efter ett lååångt samtal med Jojoa som gått igenom typ samma sak så bestämde jag mig för att ge det en chans, vi var riktigt rädda att sabba den vänskapen vi lyckats bygga upp så det var ju mycket som stod på spel. Risken att vi skulle gå tillbaka till att hata varandra o bara skrika o bråka kändes överhängande...men nu är jag inte ett dugg orolig. Vi är två helt olika människor idag än vad vi var för 5 år sedan när vi blev tillsammans. Blir man tillsammans när man är 18 så får man nog räkna med en guppig väg då man går in i vuxenlivet tillsammans...
    {#lang_emotions_heart}

Japp jag o Tobbe var oxå separerade ett tag o blev tillsammans igen. Dejtade t.om igen Det var skitkul!
    O sen hus igen o Emma o ja allt

Pysslat med tradiga grejor till sent.. nu är det dax för sängen..
  • jojoa75

jag e skånsk o min karl är ölänning, det kan minsann bli kulturkrockar det med
    Folk som ringer hem hit förstår ju knappt vad han säger ju o så säger dom att han låter snygg.. Låter man snygg bara för att man pratar annan dialekt??
    ASG..

nej sova var det ju..
    gonatt

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-18 01:10:48 följande:
    kikar in när alla sover ,ser att ni pratar om män ,jag blir lite sorgsen och tänker tillbaka på hur livet var förr

stooor kram...
  • jojoa75

Gomorron!

• jojoa75
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-18 10:11:13 följande:
    Mårning!Nån som har nåt plagg från Aya Naya? Fnular på hur de är i strlk
    Emma har en stickad kofta, suuuupersöt!! Riktig PippiLångstrump-stuk över den! lite lite liten i strl är den nog. Kan tyvärr inte yttra mig om andra plagg än just stickade koftor...
  • jojoa75

heej i tråden!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14