• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Mamma Kråkan
    Raihana skrev 2009-07-10 09:16:34 följande:
    Godmorgon!! Humla: Grattis!! Hoppas du får en härlig dag!Julia: Härligt väder vi har va?
    JÄKLA BAJS VÄDER *huuaaa* allt bra mer er?
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Busbellan

God morgon!!

Sitter här och försöker söka studiemedel på csn, men det ska tydligen inte gå så lätt.
    Finns ju ingen information på skolans hemsida om den utbildningen jag ska gå än så jag vet ju inte när terminerna börjar och slutar

Mamma till Nora, August och Ella
  • Raihana
    ängeln83 skrev 2009-07-10 09:26:05 följande:
    Jaså?Jag har väldigt svårt o tro att det blir en tjej, vet inte riktigt varför men alla säger att jag är en typisk pojk mamma
    Jag fick en kille först, sen med nr.2 så var jag övertygad om att det var en kille till, maken som så gärna ville ha en tjej....sen på Bb när han säger till mig att det blev en tjej vägrade jag tro på honom, fanns liksom inte. Var jätte konstigt, var ju så övertygad.
  • Raihana
    JuliaochNelly skrev 2009-07-10 09:32:50 följande:
    JÄKLA BAJS VÄDER *huuaaa* allt bra mer er?
    Ja, sååå trist. Man har ju inte lust att göra nånting, ska rensa garderober idag.
    Mina föräldrar kommer och hämtar barnen id 10 och då blir det toooomt.......
    Har vi gjort affärer på T förut?
  • saturnina
    Raihana skrev 2009-07-10 09:24:11 följande:
    Hihi, eller hur. Har 16 månader mellan mina första. Blev ju en hel del spring som sagt Men helt klart värt det, dom är bästa kompisar.
    Ja, det är sant, de har haft otroligt kul ihop.
  • saturnina
    Jaså?Jag har väldigt svårt o tro att det blir en tjej, vet inte riktigt varför men alla säger att jag är en typisk pojk mamma
    Det är nog bara för att min pojke var lugn och tjejerna, specielt första var helt galen. Hela dagarna höll hon på.
  • saturnina
    Raihana skrev 2009-07-10 09:36:40 följande:
    Jag fick en kille först, sen med nr.2 så var jag övertygad om att det var en kille till, maken som så gärna ville ha en tjej....sen på Bb när han säger till mig att det blev en tjej vägrade jag tro på honom, fanns liksom inte. Var jätte konstigt, var ju så övertygad.
    Min väninna fick en pojke först. När det andra barnet kom sa både maken och barnmorskan - en pojke! Hon tyckte det var så konstigt för hon var övertygad om att det var en tjej. Efter några minuter tittade de igen - ojdå, det VAR visst en tjej. Snacka om miss.
  • Everlonn
    isako skrev 2009-07-09 23:25:45 följande:
    haha Jag har börjat följa Trunkens råd. Ta på med prislappen väl gömd. Fota. Framkalla eller lägg ut på Facebok eller liknande där de kan ses - SÄLJ! snabbt som attans
    Alltså, Bus har fått fulaste presenten nånsin!!{#lang_emotions_djavulsk} Loooovar!!! Den berömda griströjan som hon fick av farmor!! {#lang_emotions_throwup}Tur att det var maken som tog emot den för jag hade inte kunnat hålla minen!! Vet inte var farmor hittat den? Förmodligen "affären gud glömde med horribla 80-tals kläder"

Alltså trynet sticker ut!! Och öronen med!
  • Morty
    Everlonn skrev 2009-07-10 09:43:29 följande:
    Alltså, Bus har fått fulaste presenten nånsin!! Loooovar!!! Den berömda griströjan som hon fick av farmor!! Tur att det var maken som tog emot den för jag hade inte kunnat hålla minen!! Vet inte var farmor hittat den? Förmodligen "affären gud glömde med horribla 80-tals kläder" Alltså trynet sticker ut!! Och öronen med!
    asg *ligger dubbelvikt på golvet*
    Plutten & Pluttan
  • Buttelina
    vad har du för strl på plastisock shortsen? funkar 98/104 på bia
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14