• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Mosen08
    katarina118 skrev 2009-07-10 10:07:24 följande:
    humlahoppas att ni få en helt underbar dag idag då ni ska skrida fram i altargången å säga ja... stort grattis...
    Åh tack så mkt {#lang_emotions_kiss}
    Neo -06 & Moa -08
  • snigelina
    Raihana skrev 2009-07-10 09:58:03 följande:
    Nån som ver hur pärlplattekjolen är i stl`.? Dottern har fått för sig att hon SKA ha en sån.....
    Stella är 104 cm lång och väger 20 kg och har strl 110. Sitter bra. Men även 104 i samma modell fungerar bra på henne.
  • snigelina
    Buttelina skrev 2009-07-10 10:00:53 följande:
    haha jag måste berätta en rolig sak lillebror satt o drack välling igår.han är ju utan blöja och satt i bara en tshirt... och intressant som snoppen är så satt han o pillade på den. helt plötsligt fick han världens stånd han tittade på den och försökte lite irriterat trycka ner den, men den bara studsade upp igen då säger han "men mamma, ohh snoppen funkar inte" världens underbaraste kommentrarer ibland alltså

{#lang_emotions_heart}
  • Buttelina

åhh jag som inte gillar puffiga byxor under klänning blev ändå kär igår

isabel hade på sig katvigs turkosa velourklänning och pippimuddbyxorna {#lang_emotions_heart} sååå fint lägger in bild lite senare

• snigelina

Aaargh. Har fått in pengar för en tradera-auktion som slutade igår. Snabb betalning, javisst, men hon har inte satt in nåt för portot. Nu är grejen den att jag har hakat på bubblans sommarkampanj så i rubriken står det "fri frakt vid köp nu!" men inte kan hon väl komma och hävda något med det? Köp nu är ju faktiskt en funktion, men det kanske inte hon vet om hon nu la bud när köp nu var borta?

• snigelina
    Buttelina skrev 2009-07-10 10:33:24 följande:
    åhh jag som inte gillar puffiga byxor under klänning blev ändå kär igår isabel hade på sig katvigs turkosa velourklänning och pippimuddbyxorna  sååå fint lägger in bild lite senare
    Åååh, det kan jag tänka mig var fint Jag har plockat bort alla långärmade klänningar så nu längtar jag efter katvigvelourklänningar och kik kid-klänningar
  • Buttelina
    snigelina skrev 2009-07-10 10:33:53 följande:
    Aaargh. Har fått in pengar för en tradera-auktion som slutade igår. Snabb betalning, javisst, men hon har inte satt in nåt för portot. Nu är grejen den att jag har hakat på bubblans sommarkampanj så i rubriken står det "fri frakt vid köp nu!" men inte kan hon väl komma och hävda något med det? Köp nu är ju faktiskt en funktion, men det kanske inte hon vet om hon nu la bud när köp nu var borta?
    nädå! det är ingen fraktfri auiktion utan bara fraktfitt vid köpnu! maila henne och säg att du vill ha pengar för frakten!
  • Morty
    snigelina skrev 2009-07-10 10:34:39 följande:
    Åååh, det kan jag tänka mig var fint Jag har plockat bort alla långärmade klänningar så nu längtar jag efter katvigvelourklänningar och kik kid-klänningar
    Åh hoppas de kommer med något liknande med i fjor från KIK KID. Den var underbar. Upptäckte dem alldeles för sent så jag fick bara tag i röd och svart. Den svarta är tänkt nu till höste för den hittade jag på rea. Den röda är VÄL använd. Vet ni när de ska komma med sina höstplagg?
    Plutten & Pluttan
  • Buttelina
    snigelina skrev 2009-07-10 10:34:39 följande:
    har du {#lang_emotions_surprised}. här är så kallt ibland att dom används ett par ggr i veckan...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14