Inlägg från: saturnina |Visa alla inlägg
  • saturnina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Hej allihopa. Tittar in hastigt ibland, men hinner nästan aldrig stanna. Hysterisk tillvaro. {#lang_emotions_surprised}

SmillaMilla, var har du köpt fina pusselkläderna?

• saturnina
    SmillaMilla skrev 2009-09-23 11:39:47 följande:
    Köpte dem på www.pompox.fi Finns tyvärr inte stl 92. De tog jag, men stl 86.
    Tack. Åhhh, jag ville ju ha en puzzeltröja till Gustav i 110, som jag har letat. Jag måste titta lite och se vad det blir för frakt.

Apropå tapeter. Vi håller på att bygga 2 nya barnrum. Ett flick och ett pojk. Sååå kul. Har ni några tips på andra tapeter än Midbec? Var det IdaT som skulle börja med tapeter?
  • saturnina
    Buttelina skrev 2009-09-23 12:05:08 följande:
    men tjejer då . ni har rätt!!! *ryggläge varje kväll i  en vecka*
    *fniss* tokfia.

Jag vill ha ljusblå stars. Men det finns ju inte. Jag har hittat ministars i ljusblått. Kanske...

Gustav vill ha Stålmannentapeter i sitt rum. Jag har ljugit honom rakt upp (ner) i ansiktet och sagt att det inte finns. Dålig mamma?
  • saturnina
    Buttelina skrev 2009-09-23 12:17:31 följande:
    nää inte alls dålig mamma. huu och fy tänk att ha stålmannen tapeter jag gillar boråstapeter också.. de har en ljusblå stad tapet som är suuperfin irl
    Ja den har jag sett - den är söt!

Men hur var det nu med Ida T? Någon som vet om det blev några tapeter

Ja stålmannentapeterna är riktigt fula. Det blir mörkt och med 90-talskänsla... urk.
  • saturnina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-23 12:22:26 följande:
    Japp- det finns! Kolla på deras hemsida
    Åååhhh, *away*
  • saturnina
    lillronya skrev 2009-09-23 12:23:04 följande:
    Men du, vissa saker får man ljuga om. För att skydda sina barn
    Exakt!
  • saturnina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-23 12:22:26 följande:
    Japp- det finns! Kolla på deras hemsida
    Är det i deras katalog? Jag ser bara bruna ap-tapeter. Eller var går man in?
  • saturnina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-23 12:30:37 följande:
    Fråga inte mig, jag såg bilderna i Vi föräldrar och Bubblan hittade bilder på nätet någonstans
    Aha, jag får google på det. Tack för tips!
  • saturnina

Hmm, jag googlade på Ida T tapeter och den första länken som kom upp gick till:

Familjeliv ett inlägg av Bubblan i denna förnäma tråd. {#lang_emotions_laughing}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14