Inlägg från: saturnina |Visa alla inlägg
  • saturnina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

MammatillO skrev 2009-09-23 22:38:12 följande:
    Jag har haft en fuskpäls gissa vart den är nu den såg lustigare och lustigare ut ju äldre jag blev ..
    Ja, det blir lite white trash. I alla fall blev det det av mig. Kanske funkar på tjejer som Elin Kling.
    Buttelina skrev 2009-09-23 22:36:54 följande:
    hehe jag har aldrig varit nån modeslav som tur är hehe ska du byta yrke
    Nä, jag tror jag harvar på.
  • saturnina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-23 22:36:05 följande:
    Nä dags o varva ner framför tv:n så man kan sova inatt Cu sötisar!! Ni e bäst allihop de vet ni va Upp piggande och snällast i världen!! Lööööv joo!! GOD NATT!
    Gonatt gonatt
  • saturnina

Godmorgon!
    Någon som vet hur man får bort smutsiga sandfläckar från ljusa Molo vinterjackor & galonbyxor. Man får ju bara tvätta i 30 grader och de går inte bort. Något tips eller är det kört???

• saturnina
    JuliaochNelly skrev 2009-09-24 09:02:32 följande:
    Vansich kanske...sen tror jag inte dom går i sönder av 40 grader.
    Nä, men den där mörkare nyansen i rumpan sitter ju som berget. Jag tror inte 40 grader räcker heller...
  • saturnina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-24 09:06:57 följande:
    Grusfläckar som har "satt sig" har jag fått bort med hjälp av maskindiskmedel
    Tack för tipset. Lägger du dem i blöt i handfatet då eller hur bär du dig åt? Har världens coolaste orange stjärngalonisar som ser ut som stryk.
  • saturnina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-24 09:12:06 följande:
    Du tar en vit maskindisktablett(de med blått färgar av sig) och löser den med lite vatten som sen får dra en stund på fläckarna(jag brukar gnugga in det lite), skölj med vatten, alternativt gör om det en gång till, och sen tvätta i maskinen som vanligt Jag fick tipset av Flowerpowermama och sänder henne ofta en tacksam tanke när det är tvättdax här hemma
    Tusen tack sötnos! Då ska jag upp och starta kemifabriken där uppe. {#lang_emotions_kiss}
  • saturnina
    Mawe123 skrev 2009-09-24 09:15:35 följande:
    Jag köper mycket på TS, och tycker generellt sätt att de är långsammare på att skicka än om jag handlar på T, jag får ofta vänta över en vecka efter att jag godkänt handeln, men jag har aldrig blivit utan vara. Tycker det är mycket roligare med TS än tradera, kul att föhandla om priset och är man bara nog ivrig kan man alltid göra en snabb affär.
    Vad är TS nu då? *duckar*
  • saturnina
    JuliaochNelly skrev 2009-09-24 09:23:01 följande:
    Kan man ha garnbolls väpnarluva till Viggo ? eller är det för girly? Vet inte om frågan varit uppe innan men 'är det någon som har tips på något man kan ha under väpnarluvorna så man kan ha dom hela vintern ?
    Jag tycker de är helt underbara, men ja, lite girly är de i min smak.
  • saturnina
    Zvartaliljan skrev 2009-09-24 09:26:16 följande:
    Godmorgon! Ja god får den väl aldrig vara här...har inte sovit trots barnfri. Haft så jäkla ont i svanskotan hela natten o inte kunnat hitta någon bra ställning. Ringde min BM för o fråga vad jag kunde ta för smärtstillande mot det o berättade att jag ramlat i trappen...dumt gjort, nu skickade hon mig till läkaren Ska dit i eftermiddag *suck* orkar inte med fler läkare... Hoppas iaf på många fina paket i lådan idag Väntar hem lite TS- och traderafynd
    Du är en liten otursgumma tror jag din stackare.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14