Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Incommunicado skrev 2009-07-27 16:18:35 följande:
    ja vi gjorde könsUl då också, det var underbart att veta. Vi har färdiga namn den här gången också, väntar bara på att få kalla magen något, haha! Rosesky gillar jag inte, inte än iaf.... såg den IRL men fastnade inte för den iaf. skulle ni gravera ringarna? Min vigselring är ännu ograverad, vi har inte hjärta att lämna in den och vi vågade inte beställa datum i förväg då vi gifte oss utomlands, något kunde ju gå fel.
    De va tänkt att vi bara skulle ha våra förlovningsringar... fast jag har ändrat mej och kommer få en vigselring... dock blir datum i förlovningsringen och sen graverar vi PUMA TEOLIN på högkanten. De e sagt sen hon föddes men vi har inte velat lämna ifrån oss rignarna, nu tog vi allt på en gång
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Visst har vi Jönköpingsbor i tråden!?!?

Min syster ska plugga där nu till hösten å jag MÅSTE ju bara åka dit å hälsa på... {#lang_emotions_surprised} Någon affär jag inte får missa när jag ändå e där? {#lang_emotions_dreamer}

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2009-07-27 18:59:17 följande:
    Gokväll!
    Jag kommer med en styck unge runt 9.30 i morgon då!?
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    LJ2 skrev 2009-07-27 19:40:32 följande:
    bombom o krakel är dom som finns här i jkpg *de jag vet om* tyvärr slutade första klass med att sälja molo efter julas.. *hitta massa reafynd då!!!*
    TACK!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Lägger till på listan

Maia
    Ida
    Bus (eller ska jag skriva Rebecka?)
    Felicia
    Melker, Alfred & Herman (ja hur många av barnen ska vara med emmsan för 5 blir lite många )
    Milo
    Tara
    Isabelle & Alexander
    Oliwer
    Moa & Mattis
    Philippa & Matilda
    Hilda, Melker & Love
    Alexander
    Teolin

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Vi ramlade bort

Maia
    Ida
    Bus (eller ska jag skriva Rebecka?)
    Felicia
    Melker, Alfred & Herman (ja hur många av barnen ska vara med emmsan för 5 blir lite många )
    Milo
    Tara
    Isabelle & Alexander
    Oliwer
    Moa & Mattis
    Philippa & Matilda
    Hilda, Melker & Love
    Tilde & Alexander
    Felicia, Max, Julia
    Teolin

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    LJ2 skrev 2009-07-27 21:59:52 följande:
    har provat den andra overallen idag.. den som e 86-92 här hemma.. kan säga att nästa vinter så sitter den nog bra.. va typ 10 cm utanför fingertopparna!! o lika mycket nedanför hälen.. hon typ drunknade i den!! storebror kunde ha den, o den va lite stor.. o har ju en 74 från förra vintern.. men en stor.. den passar nu.. men.. tror inte den passar hela vintern..så... nån som har några ca mått på molo, ida t, hummel eller pop i 80 eller 86? (eller vet vart det finns mått)o vad tycker ni e bra/lätt/mindre bra med den ni har?? jag måste köpa overall åt henne senare ju, *oh, nej vad synd!!* o en jacka.. o jacka åt Max.. hmm..
    Längd å vikt på overall unge!?!?
    080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14