• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • ängeln83

Ha ha, igår satt gubben hos min familj o beklagade sej över Liams bruna Hummel wct med gammelrosa revärer, pojkar ska INTE ha rosa.
    Gissa vad min lillebror just kom med till Liam?
    En gigantiskt stor råååååååsa plast bag med Hello Kitty på Gubben kommer smälla av när han får syn på den.

LIAM
  • snigelina
    Incommunicado skrev 2009-07-10 10:53:35 följande:
    Skövde! Vi väntar på IKEA sedan många år, det finn s de som vil ha IKEA i Skara andra i Skövde så det blir nada under tiden.. Skövde vinner väl så småningom... Göteborg el Jönköping är det som gäller för oss. Jag är från GBG så vi åker dit ibland, men nu blir det Jkpg.
    vi ska få ikea hit också roligt! ...fast det verkar dröja förstås.
  • snigelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 10:52:12 följande:
    Å jag e urless på mina   Tror vi använt dem en gång sen vi köpte dom, iofs har de vart aningens varmt för svart långärmad
    Nämen Jag väntar verkligen på att vi ska använda våra.. och särskilt den turkosa katvig-klänningen som vi har i fyra strl
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-07-10 10:54:48 följande:
    Ha ha, igår satt gubben hos min familj o beklagade sej över Liams bruna Hummel wct med gammelrosa revärer, pojkar ska INTE ha rosa.Gissa vad min lillebror just kom med till Liam?En gigantiskt stor råååååååsa plast bag med Hello Kitty på Gubben kommer smälla av när han får syn på den.
    Ha ha ha    rätt åt gubben!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • ängeln83
    Incommunicado skrev 2009-07-10 10:53:35 följande:
    Skövde! Vi väntar på IKEA sedan många år, det finn s de som vil ha IKEA i Skara andra i Skövde så det blir nada under tiden.. Skövde vinner väl så småningom... Göteborg el Jönköping är det som gäller för oss. Jag är från GBG så vi åker dit ibland, men nu blir det Jkpg.
    Okay, då är det ju inte så långt o åka ju.
    Ikea i Jkpg är ju helt ok, verkar som det är många som bor längre bort som åker dit, tycker man hör en massa roliga dialekter när man är där
    Ni får väl ta en tur inne på A6 också, inte så många roliga affärer där iof, det skulle passa perfekt med en dansk affär därinne.
    LIAM
  • maggan75
    snigelina skrev 2009-07-10 10:55:36 följande:
    Nämen Jag väntar verkligen på att vi ska använda våra.. och särskilt den turkosa katvig-klänningen som vi har i fyra strl
    Tack för  fina kläder fick dem igår, sen vet du vart dina kik kid klänningar flyttar
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 10:51:13 följande:
    Måååårning tjejer!!Fick ett underbart sms när jag vaknade!!Syrran som är gravid och olyckligt blev röda hund vaccinerad i tidig graviditet har varit hos läkaren i morse... Hon sa att risken va MYCKET liten för skador på barnet efter en vaccination och det va såååå bra att hon mår så förbaskat dålig!!Å lilla kusinen!!
    Åh vad skönt! När är kusinen beräknad att 'anlända'?
    Plutten & Pluttan
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 10:55:59 följande:
    Ha ha ha    rätt åt gubben!!
    Jaaaah, där fick han minsann
    Min lillebror är förskolelärare och väääldigt ANTI flicka/rosa o pojke/blått.
    LIAM
  • RååSa BuBBlan
    snigelina skrev 2009-07-10 10:55:36 följande:
    Har nån "antiklänning" period just nu   Men  de lär ändras antar jag när hösten kommer hoppas jag

Oj! Fyra storlekar {#lang_emotions_surprised}  En favvis? {#lang_emotions_dreamer}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • snigelina
    maggan75 skrev 2009-07-10 10:56:28 följande:
    Tack för  fina kläder fick dem igår, sen vet du vart dina kik kid klänningar flyttar
    sega posten men bra att de kom fram.. du får väl slänga leggingsen om du inte vill använda dem, men de kan ju vara bra i sandlådan eller nåt kanske Tihi! Som tur är kommer iaf två av klänningarna passa i höst, för de är strl 116, men jag hoppas även den svarta i 110 passar.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14