Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Busbellan skrev 2009-07-19 10:22:39 följande:
    Vad är det du tänkt lägga ut? Jag ska inte lägga ut mer nu, de senaste auktionerna gick urdåligt
    Småfolk mest men kanske ngn Molo. Men det är kanske bäst att vänta till hösten? Är ju bara i sånt behov av pengar Ska kika igenom lite och se om det är nya plagg så blir det höga utrop så man inte går back
  • Duntoffla
    LA Woman skrev 2009-07-19 10:39:52 följande:
    Maken har fått diskbråck Tre stycken tydligen så han får inte sitta ner alls helst, så bil i närmare två timmar är en dum idé... Hoppas på svar om det blir op eller inte nu i början på veckan.
    LA Woman skrev 2009-07-19 10:32:30 följande:
    Godmorgon!!!! Idag skulle vi åkt till Öland och stannat i tre veckor, måste säga att det känns surt just nu!!!! Nåja, kanske jag och kidsen kan åka dit själva nåt senare men om tre veckor börjar jag skolan och lillan skolas in på dagis så det ser inte jätteljust ut kanske....
    Åh nej vad tråkigt! Hade också missat det. Går det inte att komma iväg bara du och kidsen en helg eller så?
    Mosen08 skrev 2009-07-19 10:22:51 följande:
    God morgon! Jag blev så sugen på att förhandsbeställa molos pusselmuddisar men så var dom redan slut på molos lager i strl 86 måste vara snabb sen om dom dyker upp i nån webbshop
    Oj, tom på lagret?

Undrar hur det har gått med min beställning? Minns knappt vad jag la..
  • Duntoffla
    snigelina skrev 2009-07-19 10:46:12 följande:
    Godmorgon, förresten! Har precis gått upp Har bara ett barn hemma, de andra sover hos kompisar! Tyst och lugnt, utan morgonbråk
    Morrn morrn!

Åh, vad skönt! Jag fick iofs sova till 8.30 så jag ska inte klaga. Sambon jobbar idag och imorgon så jag är ensam hemma med Noel= inte sååå lugnt...
    LA Woman skrev 2009-07-19 10:46:32 följande:
    Har nog inte orkat skriva om det här Min syster kommer hit idag så kanske hon, jag och barnen kan åka en runda dit men jag vill ju veta óm det blir op eller inte och så först...maken lär behöva hjälp här hemma efter op. Det var flera av sakerna jag beställde till matilda som också var slut redan Trsit värre!!!!
    Ja, det förstår jag. När får ni reda på om det blir op eller inte?

Trist när sakerna är slut men det kommer kanske in mer? *hoppas*
    Jag har än så länge inte ett enda nytt plagg från Molo. Alltså från senaste kollektionen.
    JuliaochNelly skrev 2009-07-19 10:47:39 följande:
    tycker jag du ska  föresten linnet är betalt .
    Kalas! Ska packa lite senare i kväll. Hmm..har nog inte så mkt som är intressant för dig tror jag
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2009-07-19 10:49:26 följande:
    Är det nån som hört nåt från mysgrodan än ang. era beställningar?
    Nope, inte jag. Det var väl Isako eller ngn som hört va?

Hoppas att det finns. (fast jag måste nog sälja hemmet innan så jag kan betala )
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2009-07-19 10:56:24 följande:
    haha, jag har faktiskt bara beställt 5 plagg och pusselleggingsen fanns väl inte ens va? så 4 plagg som mest blir det då
    Jag har inte heller beställt så mycket. Tror jag. KOmmer ärligt talat knappt ihåg vad jag beställde...{#lang_emotions_embarassed}
  • Duntoffla
    LA Woman skrev 2009-07-19 11:10:53 följande:
    Ja, men eller hur!!! Ibland förstår jag mig inte på Molo
    Hur avgörs det? Molo skickar ut alla plagg och de plagg som inga butiker beställer produceras inte?
  • Duntoffla
    LA Woman skrev 2009-07-19 11:28:21 följande:
    Vet faktiskt inte men vad jag vet är att OTT påverkar butikerna mycket genom att säga vad de tror ska sälja och inte...
    Ok Tycker ibland att man ser kollektionsplagg som man undrar varför de inte valde
  • Duntoffla
    Tasha78 skrev 2009-07-19 11:35:35 följande:
    behöver lite tips eftersom jag aldrig haft barn innan vad anser ni är bäst som vinterkläder till en 1 1/2 åring tänkte köpa till nästa vinter ska man köpa jacka eller overall
    Overall tycker jag helt klart. Gärna med dubbelknäppning då de är lättare att få på.
    LA Woman skrev 2009-07-19 11:35:52 följande:
    Ja verkligen!!!!
    Äh, de har ju ingen koll ju!
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-19 14:03:58 följande:
    Nej töser det här gick inge vidare, återkommer när lugnet lagt sig i huset
    Håller tummarna!
    ängeln83 skrev 2009-07-19 14:05:47 följande:
    HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ på er allihopa, guuuud vad jag har saknat er Nu är vi iaf hemma igen efter en underbar vecka i Falkenberg. Vad har hänt för nytt på shopping fronten? *nyfiken som tusan*, förutom Molos vinterkläder då, där jag för övrigt blev helt kär i den mossgröna overallen, hoppas att Liams overall från förra vintern är för liten så jag kan köpa en ny
    Hej!

Välkommen hem! Jag är inte rätt person att svara på vad som hänt på shoppingfronten, har varit rätt inaktiv här. Tror som sagt bara att det kommit ytterkläder från Molo.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14