Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

God morgon!

solouniko skrev 2009-07-22 10:46:40 följande:
    Samma hände här! Mitt i allt salg prat också..   Behöver lite OT råd. Ska beställa bugga, hade ju bestämmt mig för mörkgrå bas och rosa fleece toppset. Men, nu börjar jag vela som tusan. Paul Frank skurvy är ju skitsnyggt det med, men den grööna åkpåsen till. Hjääälp! Fan, det finns för mycket att välja på!
    Visa bilder please?
  • Duntoffla
    solouniko skrev 2009-07-22 10:52:15 följande:
    Den rosa kidzshop.jetshop.se/pub_images/original/gråro... Paul Frank kidzshop.jetshop.se/pub_images/original/C1031... Svååårt!
    Tycker Paul Frank. Du kan ju alltid köpa det rosa till nästa vår då man brukar ha tröttnat och vill ha lite piggare färger. Gult är också himla fint till grå.
    Buttelina skrev 2009-07-22 10:55:32 följande:
    snygg du var i oddmolly bildis
    Haha...Tack sötis! LIte skumma miner bara. Inte visste jag att du hängde där?
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2009-07-22 11:09:22 följande:
    Men jag får inte bort allt? Det sitter ju lite plastgrejer på själva sittdelen ju.
    Menar du selen? Den lät jag vara kvar när jag har tvättat min sittdel. Glöm inte att ta ut plattan i varukorgen.
    Buttelina skrev 2009-07-22 11:05:01 följande:
    haha jag hänger i alla bildisar tycker det är kul!
    *ser framför mig Buttes favoritlista= låååååååång*
  • Duntoffla
    solouniko skrev 2009-07-22 11:43:40 följande:
    Är det någon prisskillnad om om tar PF som toppset när man beställer en komplett vagn? Någon som vet?
    Skulle nästan tro det. Ex denim som är en specialutgåva är ju dyrare än den vanliga. Men man vet ju aldrig
  • Duntoffla
    solouniko skrev 2009-07-22 11:50:47 följande:
    Ja precis, det var det jag anade. Men ska det smaka så ska det kosta, haha eller hur man nu säger
    "smakar det så kostar det" men så är det väl, ibland får man lägga till de där extra slantarna för att bli nöjd.
    Smultronhjärta skrev 2009-07-22 11:54:20 följande:
    Spanade precis in Dunispinglan i Oddmolly tråden *åh vad jag vill ha sådana träskor* Frågar igen..utifall att ngn som här nu vet..Smallkids outlets,ngn som har varit på en sådan??
    Haha...måste alla kolla in de där bilderna nu? Visst är skorna? Man ser inte så mycket där men kolla i min blogg så ser du dem bättre. Supersöta och dessutom fick jag dem billigare då det var sista paret. Såå nöjd!
  • Duntoffla

Är det någon som hört ngt mer om MOLO-beställningarna på Mysgrodan? Jag har inte hört ett ljud

Morty skrev 2009-07-22 12:10:05 följande:
    Då måste jag ju kika i bloggen nu ju!
  • Duntoffla
    Morty skrev 2009-07-22 12:19:19 följande:
    Nope inte jag iheller! Fina tofflorna! Jag beställde ett par - men så visade det sig att de inte uppdaterat hemsidan så det bidde inga... Nu har jag precis gjort ett försök på en annan webshop så får jag se om de har ett par i min storlek. *hoppas*
    ÄR det dem svarta i lack? De är så fina.
  • Duntoffla
    Morty skrev 2009-07-22 12:23:07 följande:
    Ja, det är det. Kom fram till att jag skulle unna mig ett par fina 'tollor'!
    Ja, ibland måste man ju få lyxa till det.
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-07-22 12:51:47 följande:
    jag funderar på att lyxa till det lite till mig för en gångs skull . jag har sett en björn borg väska, en liiila som jag vill ha. den kostade 400kr och det är mycket för mig. haha jag unnar aldrig mig själv något så "dyrt"
    Jag brukar inte heller köpa dyrt men nu är jag trött på att shoppa "billigt" jämt till mig själv. Vi måste väl få vara lite snygga som våra barn ibland

Dessutom måste jag börja tänka på att köpa sånt som matchar annat i garderoben. Tror ibland jag köper för att det "'ändå är så billigt"

Jag har rensat min garderob massa nu och lagt lite av det på T för att kunna shoppa nytt till mig själv. Noel klarar sig plus att jag väntar på en liten molo-order.

KÖP väskan! 400 är inte dyrt!
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-22 13:28:56 följande:
    Haha ja man är vääldigt dålig på att spara undan till sig själv! Iaf jag är det
    Tack sötis!
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-22 13:31:34 följande:
    Så gjorde faktisgt jag nu i våras, tog tradera kontot och shoppade loss till mig själv
    Så gör jag nu. Det som gått in för Noels kläder hamnar på mitt shoppingkonto till MIG för en gångs skull
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14