Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-03 12:33:32 följande:
    och får fortfarande post här en massa paket som barnen håller på att slå in i rummet och lämnar till mig ,en disco kula och en gitarr har jag här nu i knät .
    trevligt va snälla barn, fyller du år
    Исидора
  • Tasha78

ja då har du ju verkligen snälla barn

Исидора
  • Tasha78
    Skrållan71 skrev 2009-08-04 11:45:21 följande:
    Hej! Jag har precis upptäckt molo lurvar  och undrar om ni vet var jag kan köpa spna irl,vill känna o klämma på dem! Bor utanför Lund... Och hur e dem i stl? Tack på förhand!! Ps. Kollade era länkar men det va inga som hade i stl 92av dem jag va inne på...
    dom nya har nog inte kommit ut än och sen gäller det att du är snabb om det är 92 du ska ha dem går snabbast
    Исидора
  • Tasha78
    Skrållan71 skrev 2009-08-04 11:48:54 följande:
    Aha kan va bra o veta! När kommer dem nya? Hittat en Ny orange 92 för 400,e det ett bra pris?
    dom borde komma nu idagarna och jag tror dom ligger på runt 400-500 är inte säker på priset men har för mig att tjejerna här har sagt så
    Исидора
  • Tasha78
    Lilla Ego 07 skrev 2009-08-04 12:07:11 följande:
    Hej. Handlar väldigt väldigt mycket barnkläder och framförallt danskt men även svenskt såsom plastisock och moonkids. Har upptäckt molo senaste halvåret mer och mer. Men, en liten fråga har jag. Jag bara måste få tag i molo kläder med kaninprintet i stl 62-80 ca. Gärna bodysuits och bodies. Vet att jag antagligen är ca 1 eller 2 år sen :) Men jag köpte en body i stl 56 på tradera nyss och jag älskar den, måste ha fler! Vet inte någonstans där det går att få tag på dem. Ibland kommer det ut något på tradera men inte så ofta. Någon vänlig själ som kan tipsa eller har något förslag vart jag kan vända mig? Thanx:)
    finns på ebay en hel del nya
    Исидора
  • Tasha78
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-04 19:52:26 följande:
    Å den skulle du haft Molos lamm rånarluva till
    oj fanns det lamm rånarluva också va jag har missat mycket att jag inte kände till molo förr
    Исидора
  • Tasha78
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-04 19:55:04 följande:
    Japp! Å vad jag vet så kommer det en på T inom kort
    ojjjjj den kommer nog bli svindyr
    Исидора
  • Tasha78
    mortillsju skrev 2009-08-04 19:56:14 följande:
    Fötrresten, pippibirdierånarluvan från Molo är också klockren till.
    men var finns den jag har letat över allt
    Исидора
  • Tasha78
    mortillsju skrev 2009-08-04 20:12:32 följande:
    Jag vet inte Fanns väl hos Lucky men är nog slut där.
    ja där e den slut och den är slut på lagret så man kan undra om dom bara tillverkade typ 2 luvor för de finns ingenstanns
    Исидора
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14