Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

woow vilken fin garderob i bt

Исидора
  • Tasha78
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-09 19:47:31 följande:
    Go kväll! Just hemkomna från tofflan o söta Noel, Bubblan slocknade som ett ljus i bilen på väg hem Har just satt mitt försäljningsrekord på en månad på T  Om mina auktioner som är ute nu inte går upp en spänn så har jag sålt för 15755.- den senaste månaden
    härligt då kan du shoppa mycket nytt
    Исидора
  • Tasha78

go morgon nu kvart i 8 börjar mammas akuta hjärntumör operation jag är så nervös så jag har börjat montera upp lillans julklapp som jag köpt från ebay leksaken fanns ju inte här så det är tur att internet finns hur klarade man sig förr

Исидора
  • Tasha78

499 har jag för mig att dom kostar

Исидора
  • Tasha78
    mortillsju skrev 2009-08-10 07:49:58 följande:
    Jag hoppas verkligen det går bra för din mamma!!
    tack jo det bara måste gå bra dom är duktiga i Lund
    Исидора
  • Tasha78
    Therese1981 skrev 2009-08-10 11:28:01 följande:
    ÅÅÅÅ fick hem turkos overoll nu och babuska hjälmis och cupp suit och Louie louis sut candy....Så fian saker =)
    låter fint
    Исидора
  • Tasha78

jättefin lurv hoppas min kommer snart

Исидора
  • Tasha78
    Stormis skrev 2009-08-10 13:07:37 följande:
    Kom precis hem från lokala affären som lät mig titta i vårens Molo-katalog! Så fina saker. Ett helt fantastiskt prästkrageprint på blå himmelsbakgrund. Fanns i sneakers med guldsnören *mamman måste ha  till sig själv*. Och underbar babyklännig med kaniner (mer tryckta än fotoprint), blommor mm! Slurp, vad mycket fint!
    åååå kaniner men varför är våren inte lika hemlig som vintern
    Исидора
  • Tasha78
    h80 skrev 2009-08-10 20:28:10 följande:
    Nu tjatar jag lite. men är det någon som kommer ihåg vad rånarluvorna kostade på salgen?
    åååååå kommer det lite luvor på t kanske
    Исидора
  • Tasha78

vilken shopp hade lurvbrallor såg dom igår och skulle köpa idag men glömde bort var

Исидора
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14