Inlägg från: saturnina |Visa alla inlägg
  • saturnina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Smultronhjärta skrev 2009-09-23 12:35:36 följande:
    Ja de är superfina..Hela kollektionen New Classic är underbar!
    Ja, tyvärr hittar jag ingen webshop som har dem på bild. Jag får nog sticka till Billdals tapetaffär idag om jag hinner...
  • saturnina
    lillronya skrev 2009-09-23 12:51:41 följande:
    Du kommer väl till mej kvällen innan? Me&i med nyhetssläpp..
    Åh, har de nyhetssläpp? När då? Inte bara med pyjamasar hoppas jag.

Maj gad vad jag har shoppat Meandi till tjejerna i höst. Fast killkollektionen var ju sådär. Gustav fick bara en kattröja som han är så söt i att alla fröknarna vill äta upp honom
  • saturnina
    lillronya skrev 2009-09-23 13:10:44 följande:
    Ja den 1 oktober. Nä jag hoppas att det ät nog med de oyjamasar som kom nu. Vill ha annat! Ja denna kollektionen passade tjejerna bäst, tycker jag. Emilio har bara fått två tröjor medan Anjelin fått betydligt mer. Å måste fota henne idag förresten. Fiiiin kombo ju!!
    Definitivt! Jag börjar bli lite trött på meandis killkläder fatksitk. Det är samma grej hela tiden och man vill ju ha något nytt. Nä, då kör jag hellre på Molo & Småfolk.
  • saturnina
    Incommunicado skrev 2009-09-23 13:19:33 följande:
    Ingen som blir sur när jag disar småfolk elelr ignorerar ni mig medvetet? Jag är himla trött idag, sonen var vaken en timme i natt, mardröm el nåt.   efter det kunde vi inte sova, så vi var vakna över en timme till, suck. Ska nog dra hem tidigare från jobbet idag, vi har föräldramöte också på dagis. Kanske ska jag hämta lite paket också, har 3 st att hämta på Ica.
    Ja, det är ingen som vågar säga att du är helt knasig. {#lang_emotions_innocent}
  • saturnina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-23 13:24:29 följande:
    Nej hellre först än sist är mitt motto Och japp, biljett är billigast på nätet!
    Jag måste vara knasig, men var ser man själva tapeterna i kollektionern?
  • saturnina
    Buttelina skrev 2009-09-23 13:23:38 följande:
    alla har vi olika smak så jag bryr mig inte så mycket jag skulle inte få för mig att köpa ns jeans tex
    Du är också knasig. {#lang_emotions_innocent}

Fast i mitt fall köper jag NS-jeans, men det skulle inte falla Gustav in att sätta på sig dem.
  • saturnina
    lillronya skrev 2009-09-23 13:10:44 följande:
    Ja den 1 oktober. Nä jag hoppas att det ät nog med de oyjamasar som kom nu. Vill ha annat! Ja denna kollektionen passade tjejerna bäst, tycker jag. Emilio har bara fått två tröjor medan Anjelin fått betydligt mer. Å måste fota henne idag förresten. Fiiiin kombo ju!!
    Hoppas på lite killfint då!
  • saturnina
    Incommunicado skrev 2009-09-23 13:28:40 följande:
    Jag ahr ett o annat Småfolkplagg, el hade iaf... en del är fina, visst. ska sluta fjanta mig nu och sätta igång att arbeta igen. tyckte bara att det var så mkt Småfolkssnack härinne.
    Försök inte släta över nu. {#lang_emotions_dreamer}
  • saturnina
    Incommunicado skrev 2009-09-23 13:36:33 följande:
    det gör jag inte! Jag dissar det mesta med Småfolk, tycker de ser likadana ut i färger 8mkt gult och brunt, skrikig grön vilket jag inte gillar) och det är alltid samma motiv som återkommer - flygplan etc. Men några är lite halvcoola, ägde en del förut, fick lite nojja och tänkte satsa på märket, men tröttnade efter ett par veckor redan... men jag ahr spanat in några roliga tröjor som jag funderar över att köpa till bebben i magen, jag gillar det grabbiga med grävmaskiner t ex som de har.
    Jag bara bråkar lite med dig.

Jag älskar vissa Småfolk-saker och gillar inte alls resten. Har aldrig varit förtjust i de stora äpplena t.ex. Men vissa plagg är bara så helt geniala så man nästan vill äta dem.
  • saturnina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-23 13:49:56 följande:
    Och jag använder nästan bara jeans på Max eftersom han sliter så extremt på sina stackars byxor..Nu till vintern när det är dags för overall och överdragsbyxor kanske man ska skaffa sig några velourisar
    Samma med Gustav. Jeans hjälper inte. Just nu har han små hål på alla knän! Vad tusan ska jag köpa pansarrustning eller?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14