Inlägg från: saturnina |Visa alla inlägg
  • saturnina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

nikki2006 skrev 2009-09-24 11:37:21 följande:
    bild tråden
    Haha, ojdå. Då har jag missuppfattat. Jag tyckte det var någon som sa att det var roligare att handla på bt. eller var det en annan förkortning?
  • saturnina
    nikki2006 skrev 2009-09-24 11:42:57 följande:
    ts är trend sale. som traderas motsvarighet i danmark
    ok. Helsnurrig. {#lang_emotions_innocent} Finns det mycket fint där? Är det lika lätt som tradera?
  • saturnina
    nikki2006 skrev 2009-09-24 12:00:42 följande:
    Vet faktiskt inte har inte handlat där någon gångMen det finns vissa som handlar mycket där så mycket fint finns det säkert. Man måste dock vara medllem och lite sånt sen funkar det så att man pratar med den man skall handla av via sidan och bestämmer pris, tror jag i alla fall
    Tack. Jag får titta lite där när jag har tid över. Har handlat på T igår kväll och i morse, så jag klarar mig några timmar.
  • saturnina
    FL Lisa skrev 2009-09-24 18:29:41 följande:
    det skriver jag också upp mig på..att gilla dagis alltså
    Ja, speciellt nu när man bytt från mardrömsdagis till drömdagis där man vill pussa fröknarna varje dag. Dagis rules!
  • saturnina
    FL Lisa skrev 2009-09-24 18:45:17 följande:
    härligt att bytet blev så bra! Själv är jag inte riktigt lika nöjd med sonens dagis..men han älskar att vara där och gillar sina fröknar så det fungerar ju
    Jag blir alldeles gråtfärdig när jag tänker på vilken skillnad det är. Innan hade alla inkl jag ont i magen när vi skulle dit och nu tycker alla det är superkul utan problem. {#lang_emotions_kiss}

Det enda är att jag har 2 på ett dagis och lillan på ett annat.
  • saturnina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-24 18:49:55 följande:
    Go kväll Kikar in en stund medans Bubblis kollar einsteins för sista gången idag   *mamman lovligt less* Hoppas de nåt tjusigt?
    Jag har helt plötsligt hamnat i Tradera-träsket. Trodde jag var immun. {#lang_emotions_cool}

Själv?
  • saturnina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-24 18:53:43 följande:
    Å vad har du fyndat? Jag ligger lite lågt med hoppingen ett tag nu, flytten kommer kosta multum så Molosarna får stå tbax en aning
    www.tradera.com/Snygg-MOLO-kjol-str-128-i-kanon-skick-auktion_99061371
    www.tradera.com/Snygg-Miniature-jeanskjol-str-128-i-ny-skick-auktion_99061377
    www.tradera.com/Fablefant-byxor-troja-str-6-i-fin-skick-auktion_99061448
    www.tradera.com/3-fina-trojor-str-116-i-kanon-skick-auktion_99061471
    www.tradera.com/Molo-gra-manchesterbyxor-med-oranga-sommar-104-NYSKICK-auktion_99276039
    www.tradera.com/MOLO-JEANS-STRL-116-auktion_99265293
    www.tradera.com/POP-JEANS-SLIMFIT-110-GRONA-auktion_99264286

Lite kjolar till kjoltokig tjej och byxor till Gustav som har byxkris.

Linnéa ska ropa in något från dig sen kanske. {#lang_emotions_kiss}
  • saturnina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-24 18:53:43 följande:
    Å vad har du fyndat? Jag ligger lite lågt med hoppingen ett tag nu, flytten kommer kosta multum så Molosarna får stå tbax en aning
    Ska du flytta långt?
  • saturnina
    ängeln83 skrev 2009-09-24 18:58:21 följande:
    Uff...prata inte om dagis, vi är såå kluvna här hemma just nu. Vi har ju sagt upp Liams plats med tanken att vi ville ha honom hemma nu när jag snart går hemma igen MEN han är verkligen helt besatt av dagis just nu, pratar om det precis hela tiden och blir sååå ledsen när man säger att han inte ska till dagis förens imorgon igen, han storm trivs verkligen och på nåt sätt känns det nu så fel att vi ska ta det ifrån honom, just nu känns det inte alls som han kommer trivas med att vara hemma. Hade det handlat om mindre pengar hade vi lätt haft kvar platsen men nu handlar det ändå om 1400 kr i månaden.
    Åh, din stackare! Vilken jobbig situation.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14