Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Greksmurfen skrev 2009-07-31 16:49:14 följande:
    maugu: jisses vilken trevlig växalåda=)........tänk om man hade en sån=)...iväxalådan har maxen inte så mga moloplagg än.... snyft måste snart ta bort fina molosuits som han har växt ur egentligen men de få hänga igarderoben för de e ju så fina......bruka kallas seperationsångest va=Ptjolla : go bild på lillkillen =)... är det hans rum du tagit bild på diggade bakgrunden (tapeterna)
    Tack vännen! Japp det är hans rum. *löve it*
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    kexchoklad skrev 2009-07-31 22:30:54 följande:
    God kväll! Jag velar ännu om de byxorna. De är ju så fina så jag kommer väl ångra mej om jag inte köper de nu...
    Jag hade köpt dom om jag varit som dig, LLM verkar vara enda shoppen som tatt in dom och såg nu att dom bara fanns kvar i 98...
  • Tjollabolla
    Pimm skrev 2009-07-31 22:33:50 följande:
    Gahhh vad jag blir ledsen, hittar inte 80 eller 86:( LLM hade bara 98 och BoR mindre och större. NU MÅSTE jag ha dem:) Föll ju som en fura!
    Köp dom på MYSGRODAN i 86! dom är lika fina dom! Jag har dom oxå
  • Tjollabolla
    Fiffa5 skrev 2009-07-31 22:41:00 följande:
    Åh vilken storlek ska jag ta i regnbågslinnet till min flicka? Hon är 93 nu o kanske runt 99 nästa sommar.Om jag tar stl 98 tror ni hon kan ha det både nu o nästa sommar då? Tar jag 104 blir det väl jättestort nu??
    I bt om du bläddrar nån sida bak har min 2½ åring på sig ett linne i 104, han är 92 cm och väger ca 14,5 kg. Det funkar toppen! Och kommer passa nästa sommar med.
  • Tjollabolla
    Pimm skrev 2009-07-31 22:42:51 följande:
    KÖPTA och superduper tack alla som hjälpte mej. Ville egentligen haft dom nyare men det är inte så mycket som skiljde på dem, upplägget och lite blekare stjärnor som jag kunde se, eller vad säjer du Tjollabolla? Ohh vad jag blev glad!
    Vänta så kommer bild!
  • Tjollabolla
    Pimm skrev 2009-07-31 22:42:51 följande:
    KÖPTA och superduper tack alla som hjälpte mej. Ville egentligen haft dom nyare men det är inte så mycket som skiljde på dem, upplägget och lite blekare stjärnor som jag kunde se, eller vad säjer du Tjollabolla? Ohh vad jag blev glad!
    Upplägget är en annan färg på dessa och så är det mer jeans färg. Stjärnorna syns tydligare på dessa. Tycker nästan dessa är finare =)

• Tjollabolla
    Pimm skrev 2009-07-31 22:55:02 följande:
    Ursnygga på!! Såg dina andra i BT och båda är snygga. Så nu blir min Milo lika fina som din Milo..hihi Tack för bildhjälpen, du är snäll!
    Åhh fina Milosar Vill se bild när du får dom!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14