Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Busbellan skrev 2009-07-30 22:04:41 följande:
    Tack för måtten.Den är alltså ungefär 10 cm längre allt som allt än den overallen Ella hade förra vintern.hmm, känns som det skulle funnits en storlek 95 eller nåt så hade det nog varit perfekt
    Jag tror 98 blir bra. Eftersom Butte kunde ha 92 till Bia förra året så lär 98 funka i år!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    THEA och Grodan skrev 2009-07-30 22:27:09 följande:
    Gjorde du Ohhh, måste jag med jue
    Ja va fasen... Jag undrar om dom har rätt att bryta det när man gått igenom en order... Betalde med kort med
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2009-07-30 22:30:52 följande:
    Vad blev det???Kanske skulle köpa nåt bara för att....
    Regnbågsjacka. Tvivlar ju på att jag kommer få den för det priset, men va tusan... Man får väl testa iaf.
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-07-30 22:32:51 följande:
    haha men det kommer inte gå igenom. rååsa smurfen beställde ju en regnbåge förra året som var felmärkt i pris och hon fick inte köpa den för det priset. rörde sig om några hundra då bara
    Dom får ju jobba lite iaf
  • Tjollabolla
    THEA och Grodan skrev 2009-07-30 22:32:54 följande:
    Helt ärligt så tror jag inte dom får göra det, men då skall man ju orka lägga ner tid på att bråka, men det kan det vara värt 2st på väg till mig, kanske
    Tror inte dom har rätt att bryta det nej, men inser ju oxå att dom kommer försöka.
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-07-30 22:45:24 följande:
    men hon går väl inte in konkurs för det kommer ju alltid finnas folk som försöker shoppa vid sånna här tillfällen...lite extraarbeta kan hon gott få när hon är girig med höga overallpriser...
    Ja men det är väl klart man testar

Mig har det alltid strulat för när jag beställt där...
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-07-30 22:53:10 följande:
    nä kanske inte av det lilla...men att sälja nyheter till 1/3 av inköpspriset är nog ingen butik som vill!! och vadå girig?? Hon sätter väl inte högre än andra? Jag tror ingen förstår hur svårt det är att få det att gå ihop med dessa kläder...marginalen är inte hög mellan inköpspris och säljpris...och säljpriset är fast, säljer hon billigare än det nu så kan det sluta med att hon inte får sälja Molo längre! Tycker det är taskigt gjort när det är ett så uppenbart prisfel så man vet att man aldrig kommer få det till det priset iaf utan bara skapa extraarbete...Hoppas ni aldrig gör så mot mig om jag skulle skriva fel...har knappt tid med allt som det är...men det verkar ju folk skita i, precis som om företagare inte är männskor med ett liv vid sidan om också! Ett liv som oftast tar stryk då man verkligen inte har mycket fritid, och den lilla tiden för det minskar ju ännu mer när folk beter sig som gamar på detta viset...ursäkta att jag blir arg...men nu gick girigheten över gränsen för mig...
    Himmel! Nu var det ju inte dig det handlade om för det första.
    För det andra så stod det ju uppenbarligen att dom friskrev sig från fel prissättning så då spelar det hela ju ingen roll.
    Men ja, när en jacka säljs för 200 kr vill man såklart testa.
  • Tjollabolla

Godmorgon!
    Nu har mina föräldrar äntligen kommit hem efter 3 veckors semester. Milo är helt uppjagad här ska "fitta moffor!" Ja ni fattar väl att han säger "FIKA moffor"...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14