Zvartaliljan skrev 2009-07-30 22:53:10 följande:
nä kanske inte av det lilla...men att sälja nyheter till 1/3 av inköpspriset är nog ingen butik som vill!! och vadå girig?? Hon sätter väl inte högre än andra? Jag tror ingen förstår hur svårt det är att få det att gå ihop med dessa kläder...marginalen är inte hög mellan inköpspris och säljpris...och säljpriset är fast, säljer hon billigare än det nu så kan det sluta med att hon inte får sälja Molo längre! Tycker det är taskigt gjort när det är ett så uppenbart prisfel så man vet att man aldrig kommer få det till det priset
iaf utan bara skapa extraarbete...Hoppas ni aldrig gör så mot mig om jag skulle skriva fel...har knappt tid med allt som det är...men det verkar ju folk skita i, precis som om företagare inte är männskor med ett liv vid sidan om också! Ett liv som oftast tar stryk då man verkligen inte har mycket fritid, och den lilla tiden för det minskar ju ännu mer när folk beter sig som gamar på detta viset...ursäkta att jag blir arg...men nu gick girigheten över gränsen för mig...
Himmel! Nu var det ju inte dig det handlade om för det första.
För det andra så stod det ju uppenbarligen att dom friskrev sig från fel prissättning så då spelar det hela ju ingen roll.
Men ja, när en jacka säljs för 200 kr vill man såklart testa.