Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

lillronya skrev 2009-07-18 21:52:27 följande:
    Vet inte, men tror det.Det är sån man tar mot pollenallergi.Men jag har inte själv gett det för våra behöver det inte. Vet bara andra som gjort det. Sjukvårdsupplysningen kanske kan svara på det?
    Ja, man kan ju ringa dit kanske, tar det imorgon, orkar inte med att köa där nu
    Konstigt, jag ligger och sover precis intill Ella, men får inte ett enda bett.
    Kan det bero på mängden underhudsfett kanske
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Morty skrev 2009-07-18 21:53:32 följande:
    Men då är du ju  mästare på detta. Vilken har ni varit mest nöjd med?Förresten, nu när jag var inne och kikade på bilderna på E läste jag din presentation. Vilken underbar bild på Nora i trädet!
    Tack, ja det är en favoritbild

Jag har varit mest nöjd med pop och gneis faktiskt.
    Rasavil är absolut varmast så hade jag bott längre norrut där det är mer snö så hade jag valt den, men den är inte så slitstark på barmark här nere i södra sverige
  • Busbellan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-18 22:03:21 följande:
    Busbellan --- Stackars lilla Här hemma har vi bara vanlig Salubrin, luktar f*n men dämpar ju klådan och på Oliwer har jag även lagt på kylbalsam ibland Verkar lindra liite mot svullnad och klåda då det blir svalare.Hoppas ni hittar ngt!
    ja, salubrin luktar hemskt {#lang_emotions_throwup}
    Kylbalsam vore nog en idé, det ska köpas
  • Busbellan
    lillronya skrev 2009-07-18 22:08:21 följande:
    Vi har nån gel med aloe vera i. Funkar ganska bra.
    Det har jag testat, funkade väl sådär.
    Men det är säkert olika aloe vera gel, vissa är väl bättre än andra, precis som med allt sånt.
  • Busbellan
    LJ2 skrev 2009-07-18 22:13:28 följande:
    ja, jag blev blixtförälskad i den!! fanns linne i den med, men bara stl 1-2 år kvar på den sidan jag kollade *ledsen* fanns t-shirt till max, men suiten e jag kär i redan, o sen linnet.. t-shirten va fin, men inte så jag mååste ha den.. *suck* vill vill ha suit.. hmm.. pyjamas borde väl funka även till tjejen??? hur e suitarna i stl? jämfört med molo? har bara linne innan i hugin..
    jag har visserligen bara haft två hugin&mugin suitar, men har för mig att de var ganska stora i storleken. Inte så breda, men långa
  • Busbellan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-18 22:15:34 följande:
    Haha har du gått och blivit gammal och rälig Allt bra med dig och dina söta små? Gör det, sånt som alltid är bra att ha, solsveda, insekter, nässlor Hoppas hon får sova lite, fyy vad jag tycker synd dom henne!! Man vet ju själv hur jobbigt det är med bara ett par ju...så liten också
    japp, hoppas hon somnar snart, hon ligger i alla fall i sängen nu och tittar på pippi.
    Hemsk mamma va som låter henne somna till film
  • Busbellan
    lillronya skrev 2009-07-18 22:21:51 följande:
    Skatten: Hur stor var skatten när han hade stjärnmolojeansen och vilken stl var det? JAg köpte såna i 92 till Anjelin men de är ju värdelösa. Hon går och håller i de och vill inte ha de....
    Kan hon ha de jeansen öht?
    Köpte ju såna till Ella på T, i strl. 92- Längden är bra, men jag hade fått o två Ella på bredden
    Så de åker ut på T igen till hösten
  • Busbellan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-18 22:22:55 följande:
    Jajjemensan, här är det toppen - skönt att vara ledig imorgon och det fina vädret tycks hålla i sig Så imorgon hoppas jag kunna vara ute hela dagen med busen!! *saknat*
    Va, har ni haftfint väder idag
    Här har det regnat och varit mulet hela dagen, har inte fått en skymt av solen ens
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-18 22:38:05 följande:
    Risken är att det är för stort, overallen e 104, jackan åxå tror jag.. Så jag spanar i nödfall serru Måste ta en tripp till Matador o kolla IRL tror jag, blir inte klok på dessa närbilder
    rapportera sen när du sett frägerna live
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14