• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Buttelina
    jompa skrev 2009-08-12 09:51:43 följande:
    Men ni måste ha gjort en del redan, om jag minns rätt var det mer trä när ni köpte den och nu ser det ut som det är vitt, ljust och jättefint.
    jaa uterummet är nästan helt klart. det såg ut som en bastu och nu har vi målat allt vitt mycket renare ser det ut. det som är kvar är barnens lilla rum och vårt storarum. tur jag har en målare till gubbe
  • jompa
    Buttelina skrev 2009-08-12 09:53:56 följande:
    jaa uterummet är nästan helt klart. det såg ut som en bastu och nu har vi målat allt vitt mycket renare ser det ut. det som är kvar är barnens lilla rum och vårt storarum. tur jag har en målare till gubbe
    Ja det ser jättefint ut verkligen. Förstår att ni gillar att vara där och bara kunna låta barnen springa ut som de vill.

Vi skulle vilja ha en liten stuga i närheten av där mina föräldrar har sitt landställe (börjar bli så trångt i deras stuga nu när v är där alla) men det är så dyrt tyvärr.
    Bara för ett fritidshus kan man få betala närmre en miljon för.
  • Pimm

Buttelina: Var hittade du Småfolks gröna lurvoverall? Jag hade den till min son i vintras och älskade den verkligen, bästa plagget jag haft:) Din son såg helmysig ut i den!

Vardagen är viktig och måste bevaras med omsorg:)
  • Buttelina
    jompa skrev 2009-08-12 09:56:08 följande:
    Ja det ser jättefint ut verkligen. Förstår att ni gillar att vara där och bara kunna låta barnen springa ut som de vill.Vi skulle vilja ha en liten stuga i närheten av där mina föräldrar har sitt landställe (börjar bli så trångt i deras stuga nu när v är där alla) men det är så dyrt tyvärr.Bara för ett fritidshus kan man få betala närmre en miljon för.
    tack söt

Ja vi älskar verklgen att vara här, och barnen stortrivs!!

Är det tokdyrt där?? Dessa stugorna är förvånansvärt billiga... här var några äldre män och kvinnor som gick förbi för nån dag sen.. de frågade vad stugorna kostade, runt miljonen va? jag trodde han skulle ramla baklänges när jag sa att de bara kostade mellan 250-350 tusen
  • Saraia

nån som har hallonlurven??? hur e den i färg? har ej sett den lajv men ena dottern fastnade ju för den....

• THEA och Grodan

Butte: Är du här? Vi blir liiite sena, skall bara slänga i mig kaffe, sen sticker vi

Tilde 980430 och Alexander 070818 och nu satsar vi på en liten 2010
  • Damien och Adrian

Hej tjejer, vad shoppas?

idag fick jag se 2 st anmälda inlägg jag gjort här, de handlade båda om Tradera men de var eg ingen hänvisning alls till vad jag säljer utan sånt som vi alla säger här då och då, att man ska lägga upp, sitter och fnular eller tar kort , osv. Jag fattar inte varför just mina blivit anmälda - elelr har de blivit tuffare???? {#lang_emotions_surprised} Den senaste veckan har ju nästan alla här i tråden lagt upp saker och "meddelat" det här, har ni också blivit anmälda?

stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • melizza

God förmiddag!!!

Igår beställde jag babushka tights men vad ska jag ha till???

(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • Damien och Adrian
    melizza skrev 2009-08-12 10:30:48 följande:
    God förmiddag!!!Igår beställde jag babushka tights men vad ska jag ha till???
    Jag ahr köpt pussel upptill och lila stjärnor (se bild i BT)
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Mosen08

Jaaaaa!! Nu har jag äntligen hittat pusselmuddisar i 86 slängde med ett par babushka muddisar också

Neo -06 & Moa -08
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14