• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Mosen08
    Saraia skrev 2009-08-12 12:26:22 följande:
    e sååååå i valet o kvalet om jag ska köpa babuschkaklänning/tunika t 3åringen... 449kr e ju inte helt billigt för en klänning........... får man ju en lurv för nästan! men sååå fin!
    Kööööööp!!
    Neo -06 & Moa -08
  • Cafe2012

Jag som inte skulle köpa lurfleecar i höst kunde inte hålla mig! Blev en lila till Emelie och en brun till Albin. Sen blev det varsinn vantfleece oxå. (Hur är de i storlek förresten? Beställde samma som på lurven).

Fick hem den lila idag och den var ju jättesnygg!!
    Är så sugen på den ceriserosa och en turkos oxå men de har ju redan 3 var nu ju.

Barnen använder sina lurvar jättemycket iallafall. Så man kanske skulle slå till ändå

• Mosen08
    Cafe2012 skrev 2009-08-12 12:28:28 följande:
    Jag som inte skulle köpa lurfleecar i höst kunde inte hålla mig! Blev en lila till Emelie och en brun till Albin. Sen blev det varsinn vantfleece oxå. (Hur är de i storlek förresten? Beställde samma som på lurven).Fick hem den lila idag och den var ju jättesnygg!!Är så sugen på den ceriserosa och en turkos oxå men de har ju redan 3 var nu ju. Barnen använder sina lurvar jättemycket iallafall. Så man kanske skulle slå till ändå
    Ja visst är dom underbara, har iofs bara köpt en leaf till sonen och en hallonoverall till dotter men skulle vilja ha en lila o en superblue också
    Neo -06 & Moa -08
  • Saraia
    Mosen08 skrev 2009-08-12 12:31:08 följande:
    Ja visst är dom underbara, har iofs bara köpt en leaf till sonen och en hallonoverall till dotter men skulle vilja ha en lila o en superblue också
    hur e den hallonröda i färgen?? har ej sett den lajv men dottern gillar den så d blir nog ett sånt köp kanske...
  • Cafe2012
    Mosen08 skrev 2009-08-12 12:31:08 följande:
    Ja leaf tror jag Albin hade älskat. Superblue ser oxå väldigt fin ut!
    Albin har en grå från förra hösten och en turkos från i våras (och en brun på väg nu). Får fundera lite
  • Mosen08
    Saraia skrev 2009-08-12 12:33:02 följande:
    hur e den hallonröda i färgen?? har ej sett den lajv men dottern gillar den så d blir nog ett sånt köp kanske...
    Jag har inte fått hem den ännu, men rååsa smurfen hade ju en bild på Tara i bt och där såg den helt underbar ut
    Neo -06 & Moa -08
  • jompa
    Cafe2012 skrev 2009-08-12 12:28:28 följande:
    Jag som inte skulle köpa lurfleecar i höst kunde inte hålla mig! Blev en lila till Emelie och en brun till Albin. Sen blev det varsinn vantfleece oxå. (Hur är de i storlek förresten? Beställde samma som på lurven).Fick hem den lila idag och den var ju jättesnygg!!Är så sugen på den ceriserosa och en turkos oxå men de har ju redan 3 var nu ju. Barnen använder sina lurvar jättemycket iallafall. Så man kanske skulle slå till ändå
    Vantfleecen är som lurvarna så du har gjort helt rätt och tagit samma stl
    Vilka vantfleece köpte du?
  • Morty
    1 och 1 är 3 skrev 2009-08-12 12:20:43 följande:
    Hej tjejer! La in en HELT OT bild i bt nu, den Ronya la in i fredags gillade jag inte så ni fick en till
    Vilken underbar bild på er!!! Grattis än en gång.
    Plutten & Pluttan
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2009-08-12 12:20:43 följande:
    Hej tjejer!La in en HELT OT bild i bt nu, den Ronya la in i fredags gillade jag inte så ni fick en till
    Jättefin bild!!!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14