• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Morty

Var ju på Ajabaja igår och då klämde och kände vi på alla möjliga lurvisar och upptäckte att den gråa var mycket hårdare än alla andra goa härliga lurvisar.

Plutten & Pluttan
  • Rååsa Smurfen

var inne o kikade i BT  fina bider där som alltid ,la in bild på Tara med fin hallon lurven
    Everlon ser ut som ni haft en trevlig resa , kul att kunna besöka andra pölse kärringar på vägen
    1och 1 underbara bild {#lang_emotions_heart} grattis till giftemålet {#lang_emotions_flower}

• Cafe2012
    jompa skrev 2009-08-12 12:47:45 följande:
    Vantfleecen är som lurvarna så du har gjort helt rätt och tagit samma stl Vilka vantfleece köpte du?
    Köpte den svarta med cerisa vantar till Emelie och mörkblå med turkosa till Abbe.
    Ser iallafall ut som de är svarta och mörkblå på bilden
  • Cafe2012

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-12 12:51:45 följande:

var inne o kikade i BT  fina bider där som alltid ,la in bild på Tara med fin hallon lurven Everlon ser ut som ni haft en trevlig resa , kul att kunna besöka andra pölse kärringar på vägen 1och 1 underbara bild  grattis till giftemålet
    Jättefin! Såg även bilden på den turkosa i bt. Det är någon av dem jag är sugen på till Emelie.
  • Rååsa Smurfen
    Cafe2012 skrev 2009-08-12 12:53:38 följande:
    Jättefin! Såg även bilden på den turkosa i bt. Det är någon av dem jag är sugen på till Emelie.
    ja de  är underbara bägge två så jag kunde inte välja 
  • jompa
    Cafe2012 skrev 2009-08-12 12:51:50 följande:
    Köpte den svarta med cerisa vantar till Emelie och mörkblå med turkosa till Abbe.Ser iallafall ut som de är svarta och mörkblå på bilden
    Jag skulle säga att båda är mörkgråa. Om jag nu inte minns helt fel, kan vara så att den ena är mörkblå, men den till tjejer är i alla fall grå.
    Superfina är dem.
  • melizza
    Mosen08 skrev 2009-08-12 12:10:20 följande:
    Hehe jag har legat i jag har köpt winterblossom body, tunika o muddbyxor. pussel tröja o muddbyxor, lapptäcke tunika, randiga muddisar i 2 färgställningar, pippitröjan med randiga ärmar, badges med randiga ärmar, babuschka muddisar, lila starströja o muddisar och en klänning med gråa o vita prickar. sen en leaf lurvfleece till sonen och en hallonröd lurvoverall till dottern tur att inte sambon läser detta
    oj vad massa fint du hunnit med att köpa.....vi har ju varit på båtsemester i 5 veckor så jag har inte hunnit med så mycket men igår kunde jag inte hålla mig längre och beställde pippi tröja med randiga ärmar och babushka tights och idag blev det en pusseltröja med
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • 1 och 1 är 3

TACK allihopa!! Den bilden är jag verkligen nöjd med! Mannen i denna familjen hatar fotografering men av ca 200 bilder så lyckades vi få till några bra

080826 - Puma Teolin
  • melizza
    1 och 1 är 3 skrev 2009-08-12 12:20:43 följande:
    Hej tjejer!La in en HELT OT bild i bt nu, den Ronya la in i fredags gillade jag inte så ni fick en till
    Jättefin bild!!! {#lang_emotions_flower} GRATTIS!!!! {#lang_emotions_flower}
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • MammatillO

Är Pussel tröjan med "puff" ärmar eller tjej stuk?

är pussel & Babuschka små i storlekarna leggings,tröja och linne?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14