Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-07-30 23:20:09 följande:
    då tror jag 98 för att det garanterat ska räcka hela vintern. kommer vara stor i början men jo jag tror 98
    ok tack
  • Rååsa Smurfen
    jojoa75 skrev 2009-07-31 03:58:06 följande:
    Kikar in från jobb en snabbis.. har beställt moloregnbåge på lillamirakel o lila jacka på eleraff.Har nog inte nån förhoppning att få nån av dom, men men..
    varför har du ingen förhoppning om overallen på lillamirakel ? undra eftersom jag beställde en röd där
  • Rååsa Smurfen
    jojoa75 skrev 2009-07-31 11:04:00 följande:
    Jag hoppas såklart!!! Men det verkade som om det var en del som beställde igår, så kanske det inte fanns nån kvar, det var så jag menade.Fick oxå mail från eleraff om felaktiga priset, bad dom då att stryka en order jag hade där... Såå nu behöver jag andra tips på var man kan hitta Småfolk lila tröja med ponnysar! i 98/104..  Det andra jag beställde överlever jag utan
    aha ok skickar de ut en bekräftelse ,för jag fick ett mail i går där det stå din beställning är mottagen ,kommer det komma en till då ?
  • Rååsa Smurfen
    lillronya skrev 2009-07-31 13:12:25 följande:
    Ja det verkar ju gå bra nu. Äh jag chansar. Slänger ut mitt ikväll, tror jag...
    jag tycker det går bra har sålt 6 st på köp nu  = 1445 kr
  • Rååsa Smurfen
    lillronya skrev 2009-07-31 14:39:11 följande:
    Det låter bra det!Å andra sidan har du alltid så förbaskat fina saker att sälja. Inte konstigt att det går bra då. TAck!Älskar de färgerna!Ska ha de igen snart, allihopa, på ett visst bröllop.
    tack vad snällt sagt ,men nej det går inte alltid så bra   denna gång är det väldig mix både bikini och ovaraller   overallerna går bra tycker jag sålde idat overall  på köp nu 700
  • Rååsa Smurfen
    lillronya skrev 2009-07-31 14:43:59 följande:
    Alltså behöver hjälp av expertteamet här. Ja jag borde väl veta bäst själv, men alltid bra att höra andras åsikter.När barnen har feber. Vilket är mest lämpligt? Hålla nere febern med alvedon eller låta febern vara i den mån det går?Gillar inte att ge medicin, men igårkväll hade E så hög feber och fick alvedon. Likadant imorse.Nu har febern stigit igen, men han är inte helt "slagen". Fast vilar mest...HUr brukar ni andra göra?
    jag brukar ge alvedon till barnet när det är väldigt påverkad av febern och mår dåligt ,annars låter jag den vara 
  • Rååsa Smurfen
    lillronya skrev 2009-07-31 14:46:05 följande:
    Gjorde du? Vilken var det?Jag har ju också en som ska ut. Helt ny!
    idat röd flodhästar i nyskick stl 92
  • Rååsa Smurfen
    lillronya skrev 2009-07-31 14:51:16 följande:
    JA det är coolt!
    den med igelkottar är de då va ? såg en beg på tradera innan gick för runt 600 kr  men man bör ha ett högt utrop på dem ,tror jag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14