Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

alltså nu har jag med börjat göra en lista och dte blir bara mer och mer och ibörjan ville jag ju inte ha något

Исидора
  • Tasha78
    mortillsju skrev 2009-07-08 14:05:05 följande:
    Dyr tråd denna här!!
    jätte dyr men samtidigt är det så snygga kläder så jag klagar inte
    Исидора
  • Tasha78
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 14:06:47 följande:
    Ja jag sa jag skulle bli riktigt kinkig, å nu är ja SUPER kinkig!! Kul med 200 mailingbags liksom!! Blöööö
    Исидора
  • Tasha78
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 14:47:03 följande:
    Ja dom prickarna e lite sentimentala sådär... Bubblan hade dem som baby Dessa har jag åxå lite feelings för, lite så där att man hajjar till om man ser dem nånstans *gamla favvisar*
    så söt
    Исидора
  • Tasha78

jag beställde rånarluvor med fåglar och rosen
    lurvar den lila och den hallonröda eller rosa vad det nu är för någon färg
    och byxor med fåglarna

det blev inte så mycket

Исидора
  • Tasha78
    Morty skrev 2009-07-08 22:42:47 följande:
    Alltså folk är ju inte riktigt kloka i sina kommentarer!!! Vilka nötter!!! Tänker de sig inte för??? När jag och maken skulle gifta oss så var vi iväg och kikade på ev. bröllopspresent med min mamma på måndagen och på lördagen skulle vi gifta oss. Då kläcker hon ur sig -Är ni nu säkra på att ni vill gifta er??!!?? Du har inte ångrat dig M (min man alltså)!!! Den kommentaren har etsat sig i mitt inre för alltid.......... Såg att mitt hopp var ute, blir inga pusseltights. F-n!! Fick precis ett shopping begär bara för det.
    amen hur kan man säga så
    Исидора
  • Tasha78
    Zvartaliljan skrev 2009-07-08 22:53:48 följande:
    Nej precis! Hemskt sagt! Visst fick man ofta kommentarer med ungefär samma mening som din men meningen fick man ju själv tolka in i kommentarer som "är du säker på att det bara är en där inne??" Eller "missade de en?" fick den kommentaren efter jag fött min 2,5kg-klump men gått upp 30kg...
    va det var det dummaste jag har hört hur kan man bara säga så
    Исидора
  • Tasha78
    Busbellan skrev 2009-07-09 15:21:01 följande:
    Hej på er, kikar in en snabbis. Glad nu, fick precis besked om att jag kommit in på lärarprogrammet till hösten
    va skoj grattis
    Исидора
  • Tasha78

uh va hemskt lillan fick sin första vaccin hon bara gråter

Исидора
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14