Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

SmillaMilla skrev 2009-07-09 21:47:00 följande:
    NEJ! Du kommer inte att behöva en annan vagn! Buggan är bäst
    kollader med på en bugga när ja väntade max men avböjde just för att manskulle behöva såmkt grejer tillden etc.. vill ha en lättstyrd vagn som ändå klarar terräng å snöblask som att köra bra inne i varuhus=)......
    så vi införskaffade en maxi-cosi murra 4... e såå nöjd med den=)
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen

SOLUNKO: köp en maxi.cosi då=)....www.kidsroom.de handlade genom dem å tjänade 2000 på vagnen=)... man får rabatt om man betalar direkt å det tar ut frakten =)....så det blir så gott som fraktfritt.... finns mga fina färger ute nu med=P...

• Greksmurfen
    isako skrev 2009-07-09 21:52:21 följande:
    Ohhh Är det så?! Sååå sugen! Han heter Anil. Dock är det eg ett Indiskt namn som han fick då hans mamma antagligen tittat på för många Bolliwood filmer hahaha Ja vi är hemma. Kom bara kom!! Mycket dansk shopping kan jag dock inte bjuda på då Bombom har stängt o Krakel är enormt utplockat men lite annat kan vi nog bjuda på!
    hehe min heter Aniss så ja relativt lika=P... hahha komiskt med bolliwood... ska höra med min andra hälft om det e ok att vi rymmer fältet.....
    Raihana skrev 2009-07-09 21:52:15 följande:
    *ASG* Ja, sitt där med era light verisioner Min är ju uppgraderad
    HAHAHAHHAHA..........:)
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 21:56:56 följande:
    Å du tog olika då? Typ som hemma lurvar o dagis lurvar? Då ska jag åxå köra så!!
    hmm vilken ide=P...max planerar ja å sätta på dagis i jan..alltså efter nästa molosalg... då MÅSTE man ju handla dubbelt upp=P..... har ju redan 2 overaller för att åka vagn till kommande vintern...å sen har han sin fleeceoverall... asså det här med barnklädes shopping e en dyyyyyyyyr hoppy eller hur=p....
  • Greksmurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 22:05:08 följande:
    HISKELIGT dyr hobby *öppnar morotsodling istället*
    ja...vaffö inte vi få öppna en bodgård istället å odla molosar ...det blir ju iaf billiagre ...ahhaha tro ni det finns molo frön å såå??=P
    isako skrev 2009-07-09 22:04:35 följande:
    uscha! Ja gud hade jag aldrig orkat med haha Fast jag är iof gryyyyy,t sugen på den denim.. Greksmurfen - Absolut. Hojta bara till. Har vi tur landar legginsen i lådan imorogn så kan ni juh få den med er hem.
    =)..... inboxa ditt nummer med så ja ja sms om du inte e online=)......

www.kidsroom.de/cgi-bin/kidsroom.shop/4a564a9e00f0d99427414debae1606be/Product/View/68102210 denna hr ju vi men -08 =S ... köpte den redan i v 25 när ja väntade max sen 2 v efter han va född släppte de-09 å de e ju så mkt finare=) gilar denna färgen... hmmm få se om ja får igenom å byta vagn tills det e dax för nästa=P.... fösrsöka kan man ju alltid... gäller å hitta ngn hållhake så man får igenom det=P
  • Greksmurfen
    mortillsju skrev 2009-07-09 22:12:27 följande:
    Jo det heter väl Dukati? Jag tycker det är fint, men vill se det live innan jag handlar!
    babybyxora med motorcykel ränder på e sååå cooola såg dem live i kalmar ..finns på eleraff=)
  • Greksmurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 22:17:18 följande:
    Varberg har "en trappa ner" med Småfolk, en del fin rea sist jag va där Sen har du "Mello" som har Molosar.. Finns ett skoj fik där åxå som har bla Villervalla och tror dom har NS åxå om jag inte minns fel
    på tal om villervala OT... så har vår butik ta 3 betala för 2...RÅKADE handla idag..asså nån få snart slå mej på finrarna=P
  • Greksmurfen
    Everlonn skrev 2009-07-09 22:19:42 följande:
    På tal om sköljmedel så skulle Molo komma med nya direktiv om tvätt..att mörka print inte ska tvättas med sköljmedel för att de ska behålla färgen bättre...Micke mumlade nåt om det
    ASSÅ.... så man ska inte ha skölj medel till dem..... hmmm blir fler maskiner=P med tvätt... å vill så ha egen tvättmasin..längtar tills man får det...å eget hus...*drömmer*
    vi tänker nog köpa tomt hösten 2010=) de släpper nya tomter då i ett nytt område som ska byggas ca 0,5 km härifrån=)
  • Greksmurfen
    Everlonn skrev 2009-07-09 22:27:45 följande:
    Hus är överskattat Eller renoverongsobjekt med jätteträdgård i olika höjder är inget kul kanske jag skulle säga   Härligt att få bygga sitt eget !! Hoppas att tomten blir billig! Du får köpa liten tvättmaskin till de små kläderna
    jo hade gärba gjort det om ja kunnat få plats med det i vårt badrum... men vi har ju badkar å GAH den kan vi inte ta ut å bara ha dusch pga av att ngn gjort fellutande golv där inne så det blir en syndaflod om man skulle duscha utan badkar under.....
    blir galen kan ju aldrig lägga in bilder.... nu startade jag upp safari å fick in bilder så ja såg dem i fönstret så trodde de publicerades men nu när ja ser i bildtråden så e det frågetecken istället för biler...... ngn som har mac här som lägger in bilder??? blir ju galen på att det inte funkar...
  • Greksmurfen
    LA Woman skrev 2009-07-09 22:37:50 följande:
    Visste ju inte om jag skulle skratta eller gråta när jag hörde det Desutom är den väl inte billig heller...
    trevligt å sälja den på T sen... " beskrivning: aldrig blivit tvättad=P"
  • Greksmurfen

på ta l om växa låda.... min hobby har alltid varit å samla babkläder ....dock så visst ej iante om molo eller annat innan max föddes... men ja började samla när ja va 16år hahhaha å ja va 24 när max föddes=P.. så ja hade rätt mkt ..fick ju rensa ut de mesta rosa vilket va en hel del när ja fick reda påa tt ja väntade en pojk=).. så de ligger kvar hemma hos mamma .fins ingen plats för det här hemma=)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14