Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

hmmm kameran vill inte vara med ... men som sagt 3 fläckar kan man se i ljuset... har ju inte haft dem på han tog fram dem häromdagen för att ha med i reserv å såg det då=(....... men hur mkt kan man kräva tillbaka???

mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-07-13 21:35:22 följande:
    Förresten...eftersom de ändå måste ge lavemang och törma tarmen ordentligt innan gastron så borde de ju verkligen göra det så fort hon fått ut klumpen o rensat...så hon slipper få fler lavemang senare!!! kom på det nu...måste verkligen prata med läkaren imorgon
    måste de tömma tarmen ordentligt innan en gastro???? har gjort 2 gastro å då går de ju ner med slang från mun till mage å ut i tolvfingertarmen...
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-07-13 21:46:35 följande:
    nä då sa jag fel namn, endoskopi heter det kanske? När de går nerifrån och upp...
    coloskopi heter den=).. endoskopi är ett samlingsnamn för alla skopier så att säga=)....
    har de föresten kolla gluten på din tös???? barn med gluten kan även reagera med förstoppning... finns ju blodprov å ta.. om de ändå ska ta blodprov på henne...
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-07-13 22:01:15 följande:
    ja det är ju bl.a gluten de ska kolla. Även med hjälp av coloskopin och ett prov på tarmen. De skulle kolla flera allergier. Fram till dess ska vi köra helt mjölk- och sojafritt
    oki=) bra att de utreder ordentligt nu iaf...... de brukar alltid söva ner när de ska göra coloskopier på barn.... de ska inte göra både gastro å å coloskopi?? vid utredningar så brukar man göa båda..gastro ö görs för å ta prov från tunntarmen för gluten å coloskopi görs som sagt för å kolla så det inte är några fel på tjocktarmen.....
  • Greksmurfen
    Tjollabolla skrev 2009-07-14 23:27:12 följande:
    Vi har det toppen! ja himmel. Milo ÄLSKAR det! Lejon och Tigrar = WOW! Han går och väntar på dinosarier men det blir liiiite svårare . Imorgon ska vi in i tropicariumet och där finns ju hajar och krokodiler så då lär han väl svimma
    finns ju en föreställning om dinosaurier som ska gå i höst på bla scandinavium... såg det på reklamen igår..hmm tro det hette dinosauriernas tid eller ngt sånt...=) kanske vore ngt=)
  • Greksmurfen

vilka shoppar har 50% lr mer=) molo då förståss=) rackarmaja har det ju men vilka mer??

• Greksmurfen
    isako skrev 2009-07-16 23:27:05 följande:
    Gahhh är det bara här i Jönköping det är piss väder!!? Ja vaaart kommer dessa kläder ifrån Njae.. Rosa space är nog inget för mig.. Men skall inte säga för mycket.. Brukar komma tillbaka o bita mig i ... Ja.. Du fattar
    Ja hade du bott nga mil hitåt växjö så hade du haft klarblå himmel>>=P... förrsesten har du fått överföringen??=)
  • Greksmurfen
    isako skrev 2009-07-16 23:34:26 följande:
    Har ingen aning, inte kollat
    Men du.. Börjar bli lite nervös för dina leggins. Hon hade skickat för läääänge sedan..
    asså=(.....tänk om de kommit bort ...eller ännu värre blivit stulna=(..... hoppas hon verkligen skicade dem med ...hade hon mkt pos lr??
  • Greksmurfen

gokväller i tråden=) hur mås det här=)????... själv så e vi precis hemkomna frå mormor å min lile pojk leker terrorist som vanligt, vill inte sussa alltså=(.....

vart kan man finna de bästa reorna nu=) gärna desom börjat med 50%....
    hmm tro ni katvigs regnoverall blir för stor i 86 till min lille kille han är 72cm nu... tänkte att han ska ha den till hösten med matchande stövlar=P..=)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14