Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

lillronya skrev 2009-07-26 09:22:39 följande:
    8 år är ju ingen ålder Vill han inte ha Hummel? Det är ju coolt. Det har alla mina barn. Även de stora som är 12 och 15. Fast de har molo med....
    Ja Hummel har han både grön och röd wct jacka. De är ju bra...en inte mer speciella än en Adidas jacka. Lika tråkiga att köpa tycker jag
  • Stargirl
    buffas skrev 2009-07-26 09:34:03 följande:
    Vilken webbshop har bäst utbud på Molo,har jobbat inatt och nu är jag såå sugen att shoppa lite nytt
    Jag tycker www.ajabajakids.com har riktigt bra utbud. Det är min favvo webshop när det gäller Odd Molly så shoppar även Molo där.
  • Stargirl
    Buttelina skrev 2009-07-26 10:40:17 följande:
    stargirl: vilken sötnos du har och superfina inköp! starströjan såg ut att vara smal och fiiin i modellen!
    tack Ja starströjan är härlig och så har den rund hals, det gillar jag.
  • Stargirl
    jojoa75 skrev 2009-07-26 13:51:00 följande:
    Strl 98 i molo vinterjacka o hummeloverall på min tös som nyss fyllt 3 år o är hmm nånstans mellan 95 - 99 cm lång. Syns kanske inte på overallen, men där är så att man kan ta ett rejält grabbatag med en knytnäve i grenen. Jackan har hon dragit upp lite i ärmarna, annars var de mitt på handen ungefär.
    Men då....varför var du tvungen att lägga upp Hummel overallen *suck* ni vill jag köpa en sån. Var beställde du den?
  • Stargirl
    jojoa75 skrev 2009-07-26 14:09:43 följande:
    köpte både den lila med orange o brun med rosa på rea nånstans i januari/februari
    Aaaaah I see. Då får man kolla runt lite snart.
  • Stargirl
    Zvartaliljan skrev 2009-07-28 09:28:37 följande:
    Liljan är vaken o har redan fixat Bläää vad jag är ARG idag. Sambon rusade ut ur huset med svansen mellan bena...Han sätter väckarklockan supertidigt varje morgon fast han inte behöver bara för att han ska kunna trycka på snooze sådär 5-6 gånger innan han stiger upp!! Men han fattar ju verkligen inte att han stjäl ju en timme av MIN sömn när han gör så!!!!!! GAAAAAHHHH han fick sig en rejäl utskällning idag om att han saknar respekt o jag hotade med att sova i Maias rum i fortsättningen....överreagerade jag eller har jag rätt i att man inte kan bete sig så?? kanske bara är mina hormoner som gör mig lättirriterad...
    Jag skulle blivit tokig....bara det att jag vaknar av hans väckarklocka före honom är super irriterande.
  • Stargirl
    maugu skrev 2009-07-31 10:10:41 följande:
    En ämnessak då..Gustafs cartoon suit har släppt i knappen vid halsen. En tvätt sedan funkar den inte dvs går ej att knäppa..ska reklamera den..trsit när man betalat 379:-
    Men det kan ju hända vilket märke som helst. Billig eller dyr. Man kan inte köpa sig fri från reklamationer bara för att plagget/varan kostar mycket pengar. Tyvärr.
  • Stargirl
    lillronya skrev 2009-08-08 13:35:35 följande:
    Jag tror det är rätt. Skulle finnas några jeans med riktigt bra pris.
    Jaa, så bra då. Men ville b ara tipsa andra. Har iaf beställt till mellangrabben.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14