Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Busbellan skrev 2009-08-12 20:02:52 följande:
    Jodå, det vet nog de allra flesta här, men det är inte alls särskilt strikt i bildtråden eller i prattråden att det ska vara danskt, bara det är fint Helt ok med OT bilder
    Aaaah. Det ska vara en tråd med fina kläder inte danska
  • Stargirl
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-13 16:10:28 följande:
    Å morr!! Min bildtjyv på T svarade på mitt mail och skrev att jag ser fel för han fotar mycket på sin trall.. Det skiter väl jag i  Bilden är MIN MIN MIN och den ska bort pronto!!Snacka om töntig att inte ens erkänna att man tagit bilden *fjantfasoner*
    Har hänt mig oxå. Dessutom kunde alla som känner mig se att bilden var tagen hos oss. Supersurt!
  • Stargirl
    Tasha78 skrev 2009-08-16 12:18:58 följande:
    måste fråga er ni kan ju t lite bättre får man verkligen skriva i en annons att man inte säljer varan under ett vist pris men vad händer då om varan inte uppnår priset
    Nej det kan du inte skriva. antingen högt utrop eller reservationspris får du lägga.
  • Stargirl

Höstoverall?? Var hittar jag en skön vattentät och snygg höstoverall i stl 98. Alt byxa + jacka. Ngn som har bra tips?

• Stargirl
    LillaÄrtan skrev 2009-08-31 18:17:50 följande:
    Katvigs är superdupersnygg! Finns på T har jag sett... Även även på typ annacill, annorlundasmå osv.... Har en sån åt min dotter, lite väl varmt ute fortfarande så vi har inte använt den, men snart så

Kativgs finns bara upp till stl 92 vad jag har sett. Eller finns den i större stl? Ska leta på de butikerna du tipsat om. Ingen annan som vet var det finns höstoveraller i stl 98?

• Stargirl
    SmillaMilla skrev 2009-08-31 19:27:02 följande:
    Ja de fanns i stl 98. Alltså de rosa och blå midiappel.
    Aaaah, ingen som tagit in dem i stl 98 verkar det som. Ska kika på POP´s overall oxå.
  • Stargirl
    nattugglan5 skrev 2009-09-01 10:38:09 följande:
    hur märker ni kläderna på dagis??? Känns ju tråkigt att stryka på sånna lappar om man komer att sälja kläderna sen?
    Skriver på lappen med en textilpenna. Vi säljer en del av kläderna men det måste i första hand vara funktionellt för mitt barn och därför måste märkningen vara tydlig och synlig för personalen.
  • Stargirl
    Tjollabolla skrev 2009-09-04 13:51:42 följande:
    Ja så är det nog Nåja, den är ju superfin ändå... Hittade en liten halv älgstackare längst ner till höger på baksidan Halvdöd då bara
    Jag har en motorcykeltröja från MOLO utan några som helst motorcyklar på....ung samma sak där
  • Stargirl
    Milliz skrev 2009-09-04 13:58:33 följande:
    Usch vad tråkigt då det blir så. Jag har en rose sky tröja utan rosor på Eller det är iofs en ros på ryggen, men det hade ju gärna fått vara en på magen istället..
    Ja, men det är inget skäl för en reklamation dock. Tyvärr. Det är nackdelen med att handla i en nätbutik.
  • Stargirl
    ängeln83 skrev 2009-09-10 17:46:49 följande:
    Haha, bara för o reta dej ju
    Skonar är MYCKET känsliga för ex bobby car åkande. Kan jag bara säga. Vi hade sånna och de var trasiga efter EN dag. *snyft*
  • Stargirl
    ängeln83 skrev 2009-09-10 17:51:56 följande:
    Det kan jag tänka mej Men vi har speciella åka bobby car skor här hemma
    Det är bra. Det tog ett par minuter innan jag insåg vad sonen höll på med och sedan var det försent. Vi hade dem för länge sen. Jättefina helblå!
  • Stargirl
    ängeln83 skrev 2009-09-10 18:02:34 följande:
    Mmh, bobby car åkande är verkligen inte snällt mot skor Älskar den modellen, jag har ett par svarta och ett par röda själv.
    Ja vi har sånna superfula Kavat skor som tål allt för just dagis och bobbycar. Men vissa gympisar som Puma har en extra gummiflärp längst fram som skonar från sånt.
  • Stargirl
    Smultronhjärta skrev 2009-09-13 10:06:01 följande:
    Hej!Det var länge sen- hoppas allt är braTack, hon är en nattpigg liten goding Och namnet är inte spikat men vi kallar henne Lova här hemma(förra veckan kallade vi henne Maja)
    Röstar på Maja!
  • Stargirl
    JuliaochNelly skrev 2009-09-29 15:51:19 följande:
    brrr nu är vi inne igen....jädrans vad kallt det blivit....har försökt ringa LLM 10000 gånger nu *grr* och inget svar på hela dagen *suckar*Puffar för min fråga igen...ingen här som har en 8 åring?
    Jag har en 8 åring och han har 140 i sin lurv. Han väger 25 kg och är 134 cm lång.
    Sonen på 6 år har 128 på sin. Han väger runt 18 kg och är 120 cm lång.
    Båda är lite långa i ärmarna men inte jättemycket.
  • Stargirl
    JuliaochNelly skrev 2009-09-29 16:10:52 följande:
    Tack...då har du ju kidz i rätt ålder.Gillar dom molo tröjor med? eller dom tycker det är super töntigt.
    8 åringen vill inte ha Molo tröjor längre. Det är töntigt. Men lurven går bra. Han har en i grått med gula kantband. Jag har tvingat på honom tröjan med vägmärken det var inte populärt dock.
    6 åringen tar på sig det jag lägger fram....än så länge.
  • Stargirl
    Everlonn skrev 2009-10-06 14:15:27 följande:
    Kommer de inte hem snart Katvigfolket? Är ju nyfiken på deras fynd Kommer att bli grymt avis sen!
    Fast Katvig är inte så roligt. Det är ju bara ränder och lite mini och midi äpplen. Dem får man nog av ganska snabbt....tycker iaf jag.
  • Stargirl
    Milliz skrev 2009-10-06 14:33:12 följande:
    Fast deras velour är ju underbar! Och ränderna tycker jag är perfekta basplagg!
    Mmm, fast inte i mängder. Har en miniapple klänning + tights,  en ullklänning, velour klänning + tights och tröja + tights i midiapple. Jag skulle INTE vilja ha flera. Köper faktiskt hellre Villervalla när jag köper randigt. Roligare färger och fler matchningsmöjligheter.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14