Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-07-08 22:34:50 följande:
    Håller med...alla ska bara lägga sig i...fick också den kommentaren av en kompis nu "men tänk om du går upp sådär mycket i vikt igen, du har ju fortfarande en massa kvar" jaha...tack för den liksom...folk kan verkligen komma med de mest idiotiska kommentarerna!! Vad är det för fel på ett enkelt GRATTIS????
    Hon e säkert inte så himla smal själv! {#lang_emotions_surprised}
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Raihana skrev 2009-07-08 22:37:20 följande:
    Eller som en kommertar jag fick: Tänk att det syns så bra på dig att du är gravid, fast du är så tjock.....
    FY!!! Hade någon sagt så till mej hade dom fått en rak höger!
    Zvartaliljan skrev 2009-07-08 22:37:24 följande:
    Sen kan man ju tänka på hur man lägger fram det om man nu måste kommentera eller ställa en fråga...Fs mamma sa att "det passar väl inte så bra just nu?" vilket i mina öron lät jävligt taskigt sagt. Min mamma sa "Åh vad roligt, men hur går det med butiken då?" Hon ställde alltså egentligen samma fråga som Fs mamma men på ett MYCKET bättre sätt!!
    Precis! Mycke smidigare sätt att uttrycka sej!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Ang kommentarer... när jag berättade för en tjej att vi skulle gifta oss nu men ha fest nästa år så va vi hel konstiga.. HALLÅ, man har liksom bröllop och bröllopsfest samtidigt... Men nej,inte vi!   BTW så har min ring kommit, jag har suttit och stirrat mej blind på den hela kvällen så de blev ingen molo shopping synd bara att de e så mååååånga dagar tills den hamnar på mitt finger...

Dags för sängen nu... Sov gott tjejer!

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Morty skrev 2009-07-08 23:11:39 följande:
    *suck* varför ska alla ha sådana åsikter om ens val??? Bad trist!!! Bra att ni står på er och gör som ni vill!!!Sov sött......
    Vi har ju tänkt gifta oss inom snar framtid, men eftersom banken och juristerna råder oss att gifta oss nu iom att vi bygger hus så gör vi de. De föll sej liksom naturligt. Att ha festen om 1 år på vår första bröllopsdag tyckte vi va fräckt! Å att ha den i nya fin ahuset va en självklarhet! Vi längtar!!!!!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Theina skrev 2009-07-08 23:22:20 följande:
    1 och 1 är 3: Grattis till giftemålet klart man kan göra så, fräckt.
    Tack!! Tänk... om en månad heter jag inte längre Johansson

Nej, sängen va de! Gonatt
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Morty skrev 2009-07-08 23:23:53 följande:
    Ja, men det är väl härligt att ni gör det till på ett speciellt sätt.!! Vi valde att inte ha någon bestman eller tärnor. OJ vad vi fick kommentarer om det, men det sket vi i för det var VÅRT val.
    Precis, varför göra som alla andra!? Vi väljer att inte ha med våra föräldrar, OJ OJ OJ säjer jag bara! {#lang_emotions_surprised}
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    jojoa75 skrev 2009-07-11 14:56:29 följande:
    Har fått alla bilderna nu o helt ärligt så verkar det som om min lista blir ganska liten.. iaf till ordpris.. Där är en del tröjor o tunikor jag skulle vilja ha till båda barnen, men 400 för en tröja?? njae...
    Vadå bilder? ÄR jag helt off eller???

Godagens i tråden! Nu har mannen lämnat och jag har återigen dator tid
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Jag e här mellan varven...

Å jag frågar igen.. vad e de för bilder alla pratar om!?

Jag vill oxå se!!

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    gambia90 skrev 2009-07-11 17:49:40 följande:
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-11 17:20:36 följande: Det är väl bilder från molos höst/vinterkollektion alla pratar om?
    var hittar man dom??
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    LJ2 skrev 2009-07-11 19:57:45 följande:
    låter kanon det..!!! här i jkpg har de inte fått in nytt än ju, o vill gärna se irl innan jag bestämmer.. men jag litar på er andra som säger att den e fin
    Spacerosen e JÄTTE Fin!! Köpte en på lilla helsingborg igår. Men man måste se den irl innan man handlar, de skiljer JÄTTE mycke i printen och en del bodys är rent ut sagt skit fula. inga rosor alls, så försvinner ju de fina..
    080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14