Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tjejer, nu kommer jag med en sån där idiot fråga igen {#lang_emotions_surprised}

Om jag sitter på min laptop och inte har någon sladd i väggen så att säja, å surfar m mobilt bredband... Då kan de väll inte hända något om de oskar!? {#lang_emotions_undecided}

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Go kväll tjejer!

Precis städat hela huset, *puh* Min blivande man ringde å sa att om jag hade tur så kom han hem i natt... bäst att här e fint då ju Förstår inte varför de alltid blir sån röra när han inte e hemma, tror absolut inte att de e pga att jag tillbringar mina kvällar framför datorn istället för att plocka undan.... {#lang_emotions_dreamer}

Vad händer här då?

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2009-07-15 19:52:33 följande:
    Duktig du är!!JAg har fyllt en fin mapp i mitt galleri, skällt lite på barnen och så....
    Dumt att riskera sura miner om man bara får en dag ledigt tillsammans, jag jobbar helgen ju
    annie dark skrev 2009-07-15 19:52:41 följande:
    Jag har smörat för min sambo och sagt att köpa kläder till barnen är det enda roliga jag har, alla är på semetser nu och han jobbar och jag är hemma själv med kidsen.Tyck synd om mig taktiken fukar väldigt bra på honom, he he!
    Så säjer jag oxå! När jag sen började sälja själv oxå så sa han, du får inte handla för mer än du tjänar... den gränsen nallar jag kanske lite på ibland... {#lang_emotions_surprised}
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 19:53:16 följande:
    Vi fnular ut en plan på hur vi ska bli miljonärer så där lite snabbt Härligt med nystädat hus
    Får jag oxå ta del av den där planen {#lang_emotions_dreamer}
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Zvartaliljan skrev 2009-07-15 20:37:53 följande:
    Godkväll, nu är vi hemma allihopa på permis Ska tillbaks imorgon bitti för lavemang och provtagning o sen lavemang på kvällen igen. Sen hoppas vi att hon slipper mer...men det återstår att se.la iaf in lite härliga lekbilder från helgen i bt
    Härligt att va hemma iaf!!
    Busbellan skrev 2009-07-15 20:42:26 följande:
    Hej på erNu ska jag bara sitta här en stund. Har städat och bakat hela dagen känns det som *pust*Nu väntar jag bara på att Ella ska somna så jag kan slå in hennes paket
    Kalas dags?
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Jag verkligen ÄLSKAR denna tråden!! T kommer få ha en rainbow i vinter!! En som passar alltså

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Zvartaliljan skrev 2009-07-16 19:22:58 följande:
    Godkväll tjejer Nu tänker jag vara Ot, ovanligt va I Augusti kommer mina kära vänner från Italien att besöka Sverige, Ede utanför Östersund. Vi funderar då på att ta en roadtrip dit!Vi kommer i så fall köra Karlskrona-Norrköping-Stockholm-Gävle-Sundsvall-Ös tersund och sen hemvägen Östersund-Mora-Göteborg-Växjö-Karlskrona.Vi vill se så mycket som möjligt av Sverige Kolmården är ju givet stopp Men vad mer bör vi planera in? Och tips på billig camping/vandrarhem mottages tacksamt. Eller kanske en tomt man kan få tälta på eller en liten säng som ändå står tom Skadar ju inte att fråga Tror ni det går bra att bila så långt med en 3-åring?? Många stopp är ju givet att det måste bli...någon här som bilat så långt med barn??
    Måste lägga mej i lite De går hur bra som helst att bila så långt så länge som hon inte blir åksjuk Vi har kört till Klövsjö, ca 90 mil minst en vecka varje år sen jag va 3 år gammal och till Italien bilade vi när min syster va 4, gick alldeles utmärkt!

Gokväll Tjejer, jag sitter här med en grogg
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2009-07-16 20:16:29 följande:
    Tjena mossen!Så du groggar du?! Vad gör V då?
    Han och Tuffe sitter jämte och dricker kaffegök 
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Zvartaliljan skrev 2009-07-16 20:45:01 följande:
    Åksjuk blir hon alltid vid minsta resa om hon åker bakåtvänt, men nu sitter hon i en framåtvänd bilstol (den är fr.3år) och då spyr hon inte alls. Säkerheten är mindre jag vet...men ibland måste man göra såna val..hon kräks annars typ bara vi kör till dagis på morgonen o så kan man ju inte ha det.
    Vi har ett par kompisar vars dotter är precis likadan! De funkar inte så jag dömmer absolut inte!! Men som sagt, fixar hon att åka bil nu så tror jag inte de ska vara någota bekymmer!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Godagens allesammans!

Här e de verkligen hel dött ju! Men de e väll så i semestertider, märker själv att jag sitter mindre framför datorn när mannen i huset e hemma, men ikväll e han borta
    Regnet öser ner utanför fönsterna och jag funderade på att ta tag i hushållet och dammsuga lite, men då gick strömmen {#lang_emotions_surprised} Himla tur man har laptop å mobilt bredband

Zvartaliljan skrev 2009-07-20 16:36:28 följande:
    Hej tjejer. Kikar in en kort stund. har suttit på akuten hela dagen men fick lite permis nu över natten eftersom vi ändå bor så nära, ska vara tillbaka kl.8 imorgon. Mitt helvete tar aldrig slut känns det som Men nu är det iaf jag o inte Maia. De misstänker blindtarmsinflammation men mitt CRP var inte så jättehögt idag så de vill avvakta tills imorgon och se om det höjts...i så fall blir det operation omgående Om mina smärtor ökar innan så ska jag åka in, men nu har jag ju fått smärtstillande så svårt o känna liksom.  Jag fick iaf se bebis och h*n mådde fint o sprattlade runt därinne Jag var ju så orolig att det var missfall när jag fick så ont...hellre blindtarmsinflammation än det även om jag är livrädd för operation...
    FY stackars dej!! Men himla skönt att du fått se krabaten och vet att allt är som de ska med han/hon iaf!! Krya på dej!
    080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14