Vi som shoppar danska barnkläder del 14
Tjejer, nu kommer jag med en sån där idiot fråga igen
Om jag sitter på min laptop och inte har någon sladd i väggen så att säja, å surfar m mobilt bredband... Då kan de väll inte hända något om de oskar!?
Tjejer, nu kommer jag med en sån där idiot fråga igen
Om jag sitter på min laptop och inte har någon sladd i väggen så att säja, å surfar m mobilt bredband... Då kan de väll inte hända något om de oskar!?
Go kväll tjejer!
Precis städat hela huset, *puh* Min blivande man ringde å sa att om jag hade tur så kom han hem i natt... bäst att här e fint då ju Förstår inte varför de alltid blir sån röra när han inte e hemma, tror absolut inte att de e pga att jag tillbringar mina kvällar framför datorn istället för att plocka undan....
Vad händer här då?
Jag verkligen ÄLSKAR denna tråden!! T kommer få ha en rainbow i vinter!! En som passar alltså
Godagens allesammans!
Här e de verkligen hel dött ju! Men de e väll så i semestertider, märker själv att jag sitter mindre framför datorn när mannen i huset e hemma, men ikväll e han borta
Regnet öser ner utanför fönsterna och jag funderade på att ta tag i hushållet och dammsuga lite, men då gick strömmen Himla tur man har laptop å mobilt bredband