Inlägg från: LillaÄrtan |Visa alla inlägg
  • LillaÄrtan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Danskshopping-tips i Stockholm behövs snarast!!!!!
    Är här på seemester o hittar inte ens enda butik som säljer Molo småfolk kartvig osvosv.... Mardröm!

♥ Julie 0512 & Klara 0710 ♥
  • LillaÄrtan

Vet någon om Katvig kommer ha nån vindoverall nu i höst?
    Köpte ju vårens på rean... Men 86 blev ju alldeles precist på min lillskrutta så inga kläder rymms ju under

• LillaÄrtan

Om det finns någon som vet vart Katvigs regn & vindoverall i rosa midiapple finns kvar i 92 eller hellst 98 så får ni GÄRNA inboxa mig..... Desperat!

• LillaÄrtan
    Rååsa Bubblan, Jag kommer inte in hos dig o kan därför inte skriva tillbaka! Men ja, jag är MYCKET intresserad!
  • LillaÄrtan

Tjejer, kan ni hjälpa mig?!
    Har en Katvigoverall här hemma i 86, sitter alldeles precis på min dotter (När hon bara hade blöja under) som är kring 86cm & 12kg... I kläder har hon 86/92 vanligtvis. Nu är jag sugen på en större Katvigoverall men vågar man ta 98? Känns som att en 92a så kommer den inte vara så mycket större än 86an.....

Behöver verkligen storlekshjälp!

• LillaÄrtan

Försöker bara hitta ett gammalt inlägg...

• LillaÄrtan

Nu tjatar jah om Katvigs regn & vindoverall igen men måste fråga här då jag inte hittar nånstans att läsa om den!

Är den helt vattentät?
    Tänkte ha den som dagisoverall nu i höst... Men om manmåste ha galonbyxor osv också så vet jag inte om de är någon idé?

• LillaÄrtan
    Busbellan skrev 2009-08-09 21:21:54 följande:
    Den är helt vattentät. Den har vi använt ute i ösregn
    Toppen!!
    Tusen tack för svaret
  • LillaÄrtan

Såg nu Molos nya Softshelloverall....
    Är den vattentät? Närgon som vet?
    Tycken idén med en hel overall är att man ska slippa just galonbyxor för jag HATAR verkligen de på småbarn!

• LillaÄrtan
    nikki2006 skrev 2009-08-09 21:44:29 följande:
    det står vatten avstötande 3000mm på min
    Och det innebär?
    Avstötande... Men då är den ju iaf inte vattentät utan den lär ju bli blöt om ens lilla unge sätter sig i en vattenpöl... Blev ju nästan sugen på en sådan!
    Vet du vart dem säljs på nätet förutom på B & R?
    Där fanns bara en svårt men har sett nånstans att den finns i anvdra färger...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14