Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

LA Woman skrev 2009-07-19 11:01:14 följande:
    Nej de gick aldrig i produktion enligt OTT
    VÄLDIGT dumt av dem tycker jag
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    LA Woman skrev 2009-07-19 11:28:21 följande:
    Vet faktiskt inte men vad jag vet är att OTT påverkar butikerna mycket genom att säga vad de tror ska sälja och inte...
    Oj, så fel de kan ha ibland, jag tror pusselleggings hade gått åt som smör
  • Busbellan
    Tasha78 skrev 2009-07-19 11:35:35 följande:
    behöver lite tips eftersom jag aldrig haft barn innan vad anser ni är bäst som vinterkläder till en 1 1/2 åring tänkte köpa till nästa vinter ska man köpa jacka eller overall
    Utan tvekan overall
  • Busbellan
    LA Woman skrev 2009-07-19 11:35:52 följande:
    De avrådde från pärlplattorna i våras Ja verkligen!!!!
    oj, vilken tur att de gjordes i alla fall
  • Busbellan

Mailade minpluddevutt och frågade när hummels ytterkläder fröväntades komma in i webshopen. Augusti fick jag till svar, men jag vill ju vet NÄR, en månad är ju lång tid. Stor skillnad på början och slutet ju

• Busbellan
    lillronya skrev 2009-07-19 13:37:19 följande:
    Ja det duger ju inte. De får ju precisera sej.
    Ja, precis, det borde hon väl förstå
  • Busbellan
    Tjollabolla skrev 2009-07-21 08:57:38 följande:
    Godmorgon!Igårkväll kom vi äntligen hem igen efter en otursförföljd semester... PÅ kolmården var det helt okej, när vi skulle köra där ifrån började det... 3 km från campingen sa det pang. Bilen sönder! Vad fasen gör man 40 mil hemmifrån? Fick ringa Assistance kåren som hämtade både bil och husvagn. Bogserade oss till en öde camping och där satt vi i nästan 2 dygn utan bil! 6000 kr fattigare kom vi sen vidare till Öland. Bara för att sitta dr i ÖSregn en hel helg. 10 cm vatten i förtältet och en himla massa saker förstörda. Igår när det torkade upp packade vi ihop och körde hem! Nån som vill shoppa en bil och husvagn??
    Nej, men fy vad trist
    Sånt som inte får hända på semestren ju!!

Men vilken tur att kolmorden var bra i alla fall
  • Busbellan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-21 15:58:34 följande:
    Busbellan --- Sötisarna i BT!! Vet inte vad det är med de där knickersen egentligen, Oliwer gör likadant så blir han skogstokig när de inte räcker ända ner till fossingarna
    Tack
    Japp, samma här, August sliter och drar, allt för att få dem till långbyxor
    Men de är som snyggast när de sitter med lite puff. Det funkar på Ella i alla fall
  • Busbellan
    Buttelina skrev 2009-07-21 18:00:10 följande:
    hej hoppidag har jag varit i stan. var inne på ajabaja och där sprang jag på mortillsju trevligt att träffa dig och underbara lilla saga!shoppade inget danskt, men jag tittade på uuuunderbara overallerna ÅHHHHHH så fiiiiiiiiiiin den turkosa är! blev så positivt överraskad! köp dock inte crazy salmon för den är verkligen crazy Nu väntar jag bara på hummeloverallerna, som jag har fått info om är mycket fina i år. härliga färgkombinationer!
    Åh, har du nåt skvaller om hummeloverallerna, nån liten hint kanske {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14