• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-07-11 22:13:22 följande:
    Godkväll tjejer. Kikar in lite snabbt bara. har fått 3 små flickor att somna nu. Ska snart gå o sova själv om jag kan, Maia sover så oroligt. Fortfarande inget bajs Jag tog en liten medicinspruta idag och fyllde först med lite olja och sprutade upp och sen ljummet vatten...för o se om det skulle hjälpa lite, men inte ett skit, det bara rann rätt ut för det kom inte ens förbi den stenhårda klumpen jag kände där inne. Åh vet inte om jag pallar vänta tills måndag...men att sitta på akuten med 3 rastlösa flickor en hel söndag har man ju inte heller lust med!
    Usch stackare!!!
    Plutten & Pluttan
  • Morty

God morgon!!! {#lang_emotions_sunny}

JuliaochNelly skrev 2009-07-13 09:03:45 följande:
    vi ska åka till tenriffa faktiskt...har varit där förr så vi körde ett säkert kort.I två veckor med ska bli så himla skönt..Känns inte som om vi haft mycket värme här
    Härligt!!!
    Mosen08 skrev 2009-07-13 09:31:03 följande:
    Det låter helt underbart
    Hur är det med FRUN??? {#lang_emotions_heart} Antar att ni hade en härlig dag!! {#lang_emotions_cheers}
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Raihana skrev 2009-07-13 10:38:04 följande:
    Gomorron i tråden!!!Mina älsklingar kom och ringde på dörren kl. 8!! Och som överraksning var dom klädda i helt nya Molosar! Julia: Låter underbart med semester!!Fru Humla: Härligt att ni hade en fin dag!!! Grattis!
    Vilken nice surprice!!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Zvartaliljan skrev 2009-07-13 10:42:33 följande:
    Hej hej. kikar in från lekterapin. Maia leker för fullt. Inget har kommit ut än trots vattenlavemang...hon ska få olja igen ikväll och vatten igen imorgon o det verkar som vi blir kvar hela veckan med samma procedur. Hon äter ju ingenting heller...lever på isglass. Läkaren som kom idag var iaf supertrevlig och vill kolla upp detta noga så de ska kolla gluten nu också även om han inte tror att det är det. men han vill kolla alla möjligheter. Så de ska gå in och ta prover från tarmen...ännu en hemsk upplevelse för Maia men det måste göras...De ska även kolla sköldkörteln om det är så att den producerar för lite nu, när hon var liten producerade den ju för mycket men nu är det 2 år sen de kollade den. Ja det känns iaf som de tar oss på allvar och alla är jättetrevliga.Humla - Grattis till giftermålet
    Usch, vad jobbigt för er. Men skönt att de verkligen tar tag i detta och utreder. Kramar till både mamman & Maia.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Raihana skrev 2009-07-13 10:46:09 följande:
    Killen hade den långärmade ducati tröjan med däck ärmar, plus att han hade fått ett linne med motorcyklar på.Tjejen hade rosspace knapptröja och leggings.Sen fick Mini en hel påse Molosar Det var våran sommarpresent i år till min glädje Vi brukar alltid få en sommar present nämligen, så då tyckte dom att detta passade i år! Lööööööv mina föräldrar!!Inte bara för kläderna såklart!
    Wow, vilka härliga kläder!!! Tur att det inte blev de 'stickade' leggings. Vad fick mini? Nyfiken jue!! {#lang_emotions_tongue_out}
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Raihana skrev 2009-07-13 11:00:06 följande:
    MYCKET! Plus att hösten blev ju väsentligt mycket billigare. Ska, men håller på att ladda batterierna. Så det kommer under dan. Stora tjejen hade pekat på dom leggingsen men mamma hade visat henne andra saker istället. Hon gillade dom som tur inte heller.
    Vilken tur!! Ja, vad härligt när en del av höstens inköp sponsras.

Jättefina kläder mini fick oxå!!!! {#lang_emotions_heart}
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Raihana skrev 2009-07-13 11:27:31 följande:
    Verkar som om alla försvann, så då går jag ut i solen!Cu
    Nädå, vi väntar på att kameran ska laddas och bilder ska komma in i ditt galleri. {#lang_emotions_tongue_out}
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    snigelina skrev 2009-07-13 13:07:21 följande:
    här kan du se:www.svampbyn.se/shop.php
    Jag har kvar min samling sen jag var liten. Barnen tycker det är skoj att leka med dem ibland.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Flock skrev 2009-07-13 13:11:22 följande:
    Kan man köpa de  i vanliga leksaksbutiker oxå??Precis så söta som jag minns dem. 
    Ja, jag har sett i några leksaksaffärer iaf.
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14