• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

isako skrev 2009-07-16 10:25:56 följande:
    hahahaha Vad skönt. Vad är det som är bättre nu? Hittat vänner kankse? Hej gumman! Ohh här har vi samma knas väder som vi haft nu i nsart 2 v.. Varmt men molningt o kvavt.. *suck*
    Du får åka ner till din mamma....för hon bor väl kvar här? Vi har just nu klarblå himmel.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    JuliaochNelly skrev 2009-07-16 10:21:52 följande:
    jo trött som en bäver men annars så är det lungt...sthlm känns helt okejjust nu faktiskt  (viskar så sambon inte hör)
    Skönt att det känns bättre.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    isako skrev 2009-07-16 10:29:24 följande:
    Gaaaah! Ja hörde det igår..Jag är p väg ner faktiskt. Lite osäkert dock när. Var plannerat till söndag men skjuter nog det en vecka. Vi skall ha lite grillparty. Då måste du komma. Har lurat dit Trunken och Butte!
    OK, jag kommer gärna. Hoppas vi är hemma och inte på Kolmården då.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    isako skrev 2009-07-16 10:30:17 följande:
    Jooooo!!! I llöööööve Odd Molly Köpte en kofta o fick den igår men den var för liten... *snyft*Knasiga storlekar!
    näää, fy vad trist. Vilken kofta var det?
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    isako skrev 2009-07-16 10:37:41 följande:
    Ohhh älskar dem. Har precis köpt denna..www.tradera.com/-ODD-MOLLY-LOVELY-KOFTA-KAVAJ-ST-3-KORT-AUKTION--a uktion_95512646Kan inte bärga mig tills den landar i lådan!!
    Underbar!!! {#lang_emotions_heart} 
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-07-16 10:39:40 följande:
    Fick inte länken att funka. 3 är tyvärr för stort. Måste ha en 2:a och det verkar vara en poppis storlek
    sök på auktionsnr. 95512646
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    isako skrev 2009-07-16 10:42:56 följande:
    Ja äääälskar färgen! Visst kan man väll ha den på vintern med? Det är väll inte bara en sommarfärg? Eller är jag ut o cyklar nu?
    Näää, klart man kan ha den året runt! Sen är ju jag iofs en sådan som gillar FÄRG!! Varför blir det lätt så att man köper murrigt och mörka färger till hösten/vintern.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Morty skrev 2009-07-16 10:42:59 följande:
    sök på auktionsnr. 95512646
    Duntoffla: Skrev till dig lite längre upp, du kanske missade det. Men sök på auktionsnr. Den är turkos!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    isako skrev 2009-07-16 10:47:50 följande:
    Jag vet inte... Eg borde det ju faktiskt vara tvärtom! att man livar upp det hela lite under höst/vintern..
    Precis, därför har du gjort helt rätt i att köpa den!
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14