-
vilken medicin får de?? Finns det receptfritt till barn? Visst skulle det kännas skönt om hon satt så säkert som möjligt under en sån långresa så det kan ju vara värt o testa.snigelina skrev 2009-07-16 20:57:24 följande:Näe, klart man inte kan hålla på med medicin varje morgon *s* tänkte mer nu när det är långresa. Armband tror jag man kan ha till de små också, men vet inte riktigt hur det funkar faktiskt. Har två åksjuka barn här, men de får medicin..
-
JuliaochNelly skrev 2009-07-16 21:46:09 följande:haha jag med men hittar inget därför budar jag som en galning på T istället
Absolut INTE mig emot
-
ÅHHHH helt UNDERBARA!!! men finns de bara till stora barn???Helle skrev 2009-07-16 21:48:36 följande:Tyckte också de var superfina, om än lite saftigt pris
-
Godmorgon!
Är smurfen eller lawoman här??
Funderar på en tripp till östersjöfestivalen kombinerat med en fika...
Sambon sover fortfarande så jag antar att han tog ledigt idag som jag bad honom om...annars har han försovit sig rejält. Så ska jag väcka honom o fråga eller låta honom va??
-
Åhh vart på Öland ska ni??? Vill ni träffas???SmillaMilla skrev 2009-07-17 08:33:07 följande:Så roligt det här med barnens överfulla klädlådor. På söndag far ju vi till göteborg o sedan till öland. Borta 1½ vecka. Denna gången har jag packat i tid för det är så mycket just nu. Så nu har jag tagit bort alla fina kläder. Ja det syns knappt i lådorna. Men nu kommer ju det fram sådana godbitar som de inte använt på evigheter. Och de är ju riktigt fina ju Borde kanske kolla längst ner i lådorna lite oftare. Men oj vad barnen får med sig mycket kläder
-
Vi kommer!!!Everlonn skrev 2009-07-17 09:13:33 följande:Hej hej! Lawoman ska nog inte in, hennes stackars make har diskbråck på 3 diskar!!!! *ont* och de ska ringa från sjukhuset idag om op och grejer så hon trodde inte att hon kunde komma in till stan Men jag kommer att vara i lekparken (jämte polisstationen) vid 13-tiden om ni vill leka lite Kanske Felicias fästman Lo med mamma oxå kommer dit..lite lösa planer på det Och LaWoman OM hon kan... Enda som är riktigt bestämt är att jag (med familjen förstås ) kommer att vara där vid 13-tiden (kanske 13.30) i alla fall Så alla som är i närheten och vill leka lite kan ju komma
Fy vad ONT han måste ha, stackarn -
Hej tjejer. Kikar in en kort stund. har suttit på akuten hela dagen men fick lite permis nu över natten eftersom vi ändå bor så nära, ska vara tillbaka kl.8 imorgon. Mitt helvete tar aldrig slut känns det som
Men nu är det iaf jag o inte Maia. De misstänker blindtarmsinflammation men mitt CRP var inte så jättehögt idag så de vill avvakta tills imorgon och se om det höjts...i så fall blir det operation omgående
Om mina smärtor ökar innan så ska jag åka in, men nu har jag ju fått smärtstillande så svårt o känna liksom.
Jag fick iaf se bebis och h*n mådde fint o sprattlade runt därinneJag var ju så orolig att det var missfall när jag fick så ont...hellre blindtarmsinflammation än det även om jag är livrädd för operation...
-
Är shoppingsugen...tips på vart det är minst 50% rea och finns mycket i 56-62-68?? Behöver bota min depp här..
-
Läste just att 1 av 3 foster dör vid en operation av brusten blindtarm...och 1 av 100 av gravida kvinnor...var visserligen en amerikansk sida och de har väl en förmåga att överdriva kanske? Eller ja, sjukvården ser ju annorlunda ut där, siffrorna kanske beror på att de söker vård för sent??Smultronhjärta skrev 2009-07-20 17:30:30 följande:Hello igen-nu har jag räknat suits och jävlar i min låda vad man kan hitta många i alla hörn när man börjar leta Jag hoppas du slipper op och att ha ont mer nu- kul att kika på bebis iaf
1 av 10 foster dör under operationen även om blindtarmen inte hunnit brista...åh vad detta var lugnande information för mig...INTE!!!
Det gör rejält ont just nu...måste ligga platt på rygg...fattar inte hur de tänkte när de sa att jag skulle komma tillbaka kl.8 imorgon för nya prover! Förstår att de inte vill sätta diagnos för snabbt men ändå...mitt illamående och kräkningarna skyllde de ju på graviditeten... -
står inte så mycket på 1177.se står bara att det är svårt att sätta diagnos på gravida, inget om hur det går för gravida som får blindtarmsinflammation.nikki2006 skrev 2009-07-20 18:00:28 följande:Men vännen Snälla sluta läs sånt, det skrivs så mycket på nätet och om det inte är typ från sjukvårdsrådgivningen på svenska sidor så är det inte alls säkert att det stämmer. Inte bra att du hetsar upp dig nu. Ring och fråga en läkare istället. Du skall se att allt kommer att gå jätte bra. Skickar massor av kramar
Men jag väljer nog ändå att lita på läkaren då...hon verkade kunnig och ändå lugn med att skicka hem mig över natten...