Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

lillronya skrev 2009-07-31 16:16:26 följande:
    Ja det är det.Hmm jag vill nog ha lite mer än 600 för min. Ja vi får väl se hur det går. Jag brukar också mest gå på hur de mår, men eftersom jag har barn som kräks vid för hör feber har jag också fått gå efter tempen. Det är så olika. Tack för att du svarade iaf. Än har han inte fått alvedon, men snart.
    fast den för 600 kr var inte ny så du kan nog få mer kanske utrop runt 600kr och ett högre köp nu är mitt tips
  • Rååsa Smurfen

godkväll i tråden
    Buute fina leggings med pins  finns de i nån shop i sverig ännu ?  vill har dem och klänningen med luva

Nikki såg su hade shoppde det print som det känndes som bara jag gillade ,då är vi två nu då vill har den sk stickade tröjan den i lite längre model (tror jag den hade )såg den på BR och leggings  vill se bild med model sen

Så söt liten Milla{#lang_emotions_kiss} i tråden med jätte fin overal ,längtar till min jacka kommer
    Ska kolla på Michael på tv snart The Dangerous Tour på tv4

• Rååsa Smurfen
    SmillaMilla skrev 2009-08-01 09:36:46 följande:
    Åhhh vad fin den råsa mössan från katvig kommer bli till molos lurvi turkost med råsa kantband. *lycklig*
    håller på att läsa i kapp ,men han sett lurvarna nu ,kommer det en turkos med råsa kant band ? nån som vill länka katvig mössa och lurven vill se
  • Rååsa Smurfen
    Tasha78 skrev 2009-08-01 11:20:37 följande:
    Helt ot men jag har börjat undra om min bebbe är stor eller Ralph Lauren kläderna små i storleken denna ska vara i storlek 9 månader tycker den passar perfekt till min 4 månaders
    åh så söööt {#lang_emotions_kiss}
  • Rååsa Smurfen
    ängeln83 skrev 2009-08-01 10:40:51 följande:
    Vilken sida var det man kunde se Molos lurvar? Och vilka färger var det mer som skulle komma? Sitter och fundilerar om Liam "behöver" en till, han har redan 3 st men jag är sååå sugen på att köpa en till.
    jag undra samma sak ?var kan jag se dem ?
  • Rååsa Smurfen

fråga igen finns det nån sida med nya lurvarna som man kan se ???
    nån skrev om turkos med rosa kant band finns ??

• Rååsa Smurfen
    Tasha78 skrev 2009-08-01 12:59:22 följande:
    jag såg nyss några på någon dansk shopp
    är det höstens nya alltså ??? lääänk please 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14