Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Everlonn skrev 2009-10-05 13:03:38 följande:
    Då kommer jag och håller dig i handen Skönt att du inte måste sitta hemma! Och kul att komma iväg, ser fram emot det
    Nä jag skulle vila jättemycket, absolut inte anstränga mig. Men någon promenad då o då var bara bra. O för psykets skull skulle jag inte låsa in mig...frågade om molosalgen, vad hon tyckte om det o det sa hon att det lät ju väldigt stressande men vi kunde tala om det när jag visste när det var
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2009-10-05 13:13:52 följande:
    He he, tydligen har jag väldigt mycket järn i kroppen, det var likadant med Liam. Hum, det är väl ganska så högt tror jag? Har inte denna bebisens hjärtslag på papper men tror dom legat runt 145. Med Liam låg dom mellan 130 och 140.
    ja då är det en tös därinne då
  • Zvartaliljan
    Tasha78 skrev 2009-10-05 13:14:09 följande:
    vi kan säkert låna en rullstol så turas vi om att köra dig så pekar du och vi lastar alla varorna på dig när du sitter i den
    Låter som en skitbra idé O alla danskor får se upp, står de i vägen så "råkar" jag bara köra på dom
  • Zvartaliljan
    Stormis skrev 2009-10-05 13:15:28 följande:
    Tröööööööööööött! Bara 8 v kvar till BF. Och som om man skulel bli piggare efter det... Urk! Nu måste jag nog inventera i Karlas och lileebrors garderob inför morgondagens salg.  Jag har ännu inte tagit ur pengar så om det är nåt litet någon vill att jag ska kolla efter så kan jag säkert köpa det Provade i morse ett par nya enfärgade leggings (lila fr i våras) i stl 80. Satt bra, men jag måste kunna köpa 86 utan att det blir för stort va? Tänker främst på randiga. Skiljer de sig?
    ja de enfärgade är lite tajtare o har ju som en liten bit nedtill som du lätt kan vika upp. De randiga är lite lösare och har bara ett vanligt kantband. Så sitter 80 bra i enfärgade så kör på det i de randiga också tycker jag.

Jag letar svart/vit randiga leggings i strl.98-110...kom på det igår att Maia har ju fina "julklänningen" med svart/vitrandiga ärmar från Katvig men inga leggings till...så om du ser ett par såna så får du gärna knipa dom
  • Zvartaliljan
    Flock skrev 2009-10-05 13:36:55 följande:
    Hej! Sitter här o funderar om mina pengar räcker till i morgon.. Man vill ju absolut inte ha för lite med sig... Vad ska man ha med sig o äta då?? Hmm, mycket att fundera på.. Liljan: Du har då maximal otur hela tiden   Ta det nu lugnt!!! Lättare sagt än gjort, jag vet
    ja det är ju just det...ju mer jag får höra från läkarna o bm att jag måste ta det lugnt, ju mer stressad o orolig blir jag ju...det är SÅ svårt att bara slappna av...ja du vet säkert hur det är. Jag är en sån rastlös person som har svårt för att sitta stilla i vanliga fall, brukar alltid ha en massa bollar i luften liksom. O när jag bara ligger här i soffan o ser F som försöker städa o passa upp på mig samtidigt som Maia skriker efter det ena och det andra så får jag liksom dåligt samvete o känner mig så lat o oduglig...
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-10-05 13:38:21 följande:
    Tjohoooo strömmen är tillbaka!! Hej i tråden! Strömmen gick här 20.30 igår. Jisses vilken abstinens man får efter er!
    åh fick du också ett sånt dygn du Ja det är vi skogsmullar som råkar ut för sånt
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-10-05 13:43:37 följande:
    JA det är väl så när man bosätter sej i skogen. Jag var helt tokig igårkväll. Mitt i salgpratet och en kvart innan mina auktioner gick ut så går strömmen, SUR var jag!
    Ja jag hade ju laptopen som funkade en timme iaf, men sen dog ju även den. O det enda vi hade var två små ljus. Men nu ska här inhandlas tomtelyktor i massor så jag är förberedd nästa gång Hade ju inte ens tändare utan fick rusa över till grannen med en skakandes Maia i famnen som blev lite mörkrädd. O F fick ta en taxi hem för jag ringde o sa att han hade två skraja flickor hemma i ett kolsvart hus med vinden vinandes som spöken runt huset
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-05 14:53:47 följande:
    Du kan ju alltid prova den..Den är inte så stor upptill däremot är den väldans stor nedtill. Han ser ut som värsta hiphoparen- fast en rosa lurvig sådan Funkar utmärkt att sova i men leka hade inte funkat...
    jag tycker den ser ut att sitta helt OK ju {#lang_emotions_laughing} Skiljer det mycket mellan 98/104 och 110/116? Hur lång är Max?
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-05 15:05:17 följande:
    Den sitter ok men är som sagt skitlång i benen..Det skiljer en del mellan storlekarna så den blir nog aningens stor till Maia Max är näästan 90 cm(89,5)
    Maia är nog runt 96-97cm nu. Men passar den inte nu så borde den ju passa i vår iaf eller nästa höst
  • Zvartaliljan

Bombade bt med både gamla o nya bilder. Tömde mobilen

Sitter o är lite glad nu iaf, första gången på länge som det hänt något roligt {#lang_emotions_laughing} Vågar inte säga exakt vad för då kanske jag åker på en varning...men roligt är det {#lang_emotions_laughing}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14